F.E. Atlètic "C" - Olerdola "C"
Diumenge 10

Març
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Olerdola "C"

Partit clarament favorable al infantil C, que va fer un partit molt seriós. dominant clarament els "tempos" del mateix

Primer derbi comarcal de la segona volta que es va resoldre amb un clar 5 a 1 a favor dels nostres jugadors. Partit jugat amb molta seriositat, tot i començar en el minut cinc amb un gol en contra. Tot i aquest ensurt en els minuts 7 i 10 ja es va situar el marcador a favor, i es va començar a tocar la pilota i dominar clarament el control del partit.

Finalment es va acabar la primera part amb un 3 a 1, i es va continuar la segona part controlant i tenint la posesió de la pilota, d'aquesta manera es va poder fer en el minut 67 una molt bona jugada d'atac canviant la pilota d'una banda a l'altra al primer toc i amb un preciós passe en profunditat  per acabar entrant des de la segona línia i deixant el partit totalment tancat. Finalment amb una altra jugada ràpida de tot l'equip es va fer el definitiu 5 a 1.

En acabar el partit es va fer una calçotada per tot l'equip (pares, tècnics i jugadors ) i en la que es va poder disfrutar d'un bon menjar i d'un immillorable ambient

Equipi gols entre parèntesi : Martí, Guillem, Cèsar, Joan M, Guasch, Vilo, Joan F (4), Aleix (1), Roger, Arnau, Cañas, Oriol, Moline, Nico i Josep