Prebenjamí 7 Grup 35
Jornada 23
Mas Catarro "A" - Vilanova "A"

? - ?

abril
Santa Margarida i Els Monjos

Mpal. Els Monjos

Mas Catarro "A"
Vilanova "A"

Continua la línia dels darrers partits i s'aconsegueix començar la segona volta amb un bon resultat fora de casa

Partit treballat fins el darrer minut. En aquest començament de la segona volta es tenia molt en la ment el resultat de l'empat en el partit d'anada. Per aquesta raó es va començar amb una molt bona primera part, controlant molt bé el partit i aconseguint marxar als vestidors amb un clar resultat de 0-2.

Però al començar la segona part i degut a la pressió del Base Vilanova , van empatar el partit   tant sols en vuit minuts , els nois del Vicens es van descontrolar com si planés sobre ells l'empat esmentat.

Amb tot l' equip està molt més fort animicament i amb les ideas molt més clares. Per aquesta raó, tot i el descontrol de vuit minuts es va tornar a agafar el control de la pilota i en el minut 13 es va aconseguir el 2-3 que ja seria el resultat final.

Bon començament doncs d'aquesta segona volta que esperem tingui la màxima continuïtat.

Equip i gols en parèntesi: Oriol, Cèsar, Salvador, Joan M, Guasch, Vilo, Joan F,(1), Aleix, Roger (1), Marti C, Arnau (1), Josep, Nico, Oriol M, Martí .

Targetes groges : Aleix (16'), Roger(23') totes dues en la segona part.