Ribes "B" - F.E. Atlètic "C"
Diumenge 27

Gener
Sant Pere de Ribes

Zona Esp. Bosc de Plaça

Ribes "B"
F.E. Atlètic "C"

Com altres vegadeses va acabar perdent a pilota parada amb dos gols de falta , un penal i el darrer gol l'últim minut

Partit que es va jugar de tu a tu, però com en altres ocasions els xuts a pilota parada ens van fer molt de mal, i més si et fan el primer gol en el minut cinc i per tant és com començaramb desavantatge. La resta de la primera part es va controlar bé i el Ribes no va tenir cap més ocasió de gol.

A la segona part es va sortir amb major pressió i amb l'objectiu de poder remuntar-ho, però novament de falta en el minut divuit va caure el 2 a 0 quedant pràcticament acabat el partit i més tenint en compte que en el minut 59 l'arbitre va pitarun clar penal, deixant-nos sense cap opcióde remuntada, i a la fi en el darrer minut amb un Atlètic entregat van fer l´únic gol de jugada.

Equip : Martí, Cèsar, Marc, Joan M, Josep, Vilo, Aleix, JOan F, Roger, M. Cañas, Arnau, Guasch, Nico, Aitor, Pol i Salvador

Lesionats: Pau Masdeu, Oriol Moline

Targetes: groga :  Joan F. (58')