Prebenjamí 7 Grup 35
Jornada 18
F.E. Atlètic V. "A" - Cubelles "A"
Dimarts 8

? - ?

Març
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca del Penedès

F.E. Atlètic V. "A"
Cubelles "A"

Com en els darrers partits, els últims minuts marquen el resultat final

El darrer partit de l'any, va tenir dues cares completament diferents. Després de començar molt bé i jugant amb bon ritme els primers 12 minuts, l'equip va afluixar i va estar la resta de la primera part un xic descentrat, d'aquesta manera es va acabar aquesta part amb el resultat de 0 a 1.

En la segona meitat van sortir convençutsde poder donar el tomb a aquest resultat i , així  abans del minut 15 ja s'havia aconseguit l'objectiu marcat de fer dos gols i per tant posar-se per daavant en el marcador. A partir d'aquell moment, la pressió de la Penya Jove de Roquetes es va fer notar, però els nostres varen mantenir en tot moment la compostura, aconseguint continuar dominant el control del partit. Però com sempre en els darrers minuts, en aquest cas en el minut 68 , va arribar el gol de l'empat i els conseqüents nervis fins a final del partit.

Esperem que en el 2013, podem continuar veient la progressió dels darrers partits i es pugui anar sumant per situar-nos en el lloc que pel nivell demostrat ens correspon.

Equip (gols en parèntesi): Oriol C. Cèsar,Aleix, Joan Mas, Salvador, Oriol, Joan F.(2), Pau M., Guasch, Arnau, Roger , Josep, Nico, Mohamed T.

Lesionats : Vilo i Aitor

targeta groga : Salvador (54')

Feliç 2013.