l'Arboç "A" - F.E. Atlètic "C"
Diumenge 16

Desembre
L'Arboç

Mpal. L'Arboç del Penedès

l'Arboç "A"
F.E. Atlètic "C"

El resultat no reflexa el joc dels dos equips

Aquest cap de setmana es va continuar veient el canvi en el tarannà dels nois del Vicens, i es va fer un partit molt bo, jugant amb criteri, força i col.lectivitat. Tot i el resultat l'equip va deixar una molt bona imatge i va rebre fins i tot la felicitació de l'àrbitre del partit.

Des del primer minut els jugadors van demostrar que tenien ganes d'anar a guanyar el partit, i així el minut 2 ja es va fer el primer poste, jugant amb força intensitat i triangulant molt bé per la banda dreta amb bones passades entre el centre del camp i la davantera i amb molta profunditat per part dels interiors i laterals.

Però el futbol té aquestes coses i l' Arbós, en l`únic error nostre defensiu, ens va fer el primer gol d'un córner directa i posteriorment un altre d'un fort xut de llarga distància, i aquestes varen ser les seves úniques ocasions. Per contra i durant aquest primer temps nosaltres vàrem disposar de fins a set ocasions clares de gol, fent fins i tot dos postes.

En la segona meitat es va continuar amb el domini ja demostrat en el primer temps i així es va aconseguir empatar abans del minut 20, però tot i la nostra insistència  i un altre pal , en el darrer minut i com a conseqüència d'una falta directa l' Arbós va aconseguir fer el 3-2 definitiu.

Hem millorat en els conceptes i en la pressió, únicament ens queda convertir en gols les ocasions creades i solucionar els gols que ens fan a pilora parada.

Equip (gols entre parèntesi): Marti, Cèsar, Aleix, P. Masdeu, Salvador, Vilo, Aleix A, Joan F (1), Oriol, Arnau (1), Roger, Nico, Josep, Marti C, Pol , Pau G.

Targeta Groga : Joan Ferrando (36')