Prebenjamí 7 Grup 35
Jornada 16
Martinenca "A" - Ribes "A"

? - ?

Febrer
Sant Martí Sarroca

Mpal. Sant Martí Sarroca

Martinenca "A"
Ribes "A"

El major domini no es va veure reflexat en el resultat final.

Un diumenge molt fred i amb temperatures baixes, tot i això els nois del Vicens van sortir força motivats i molt més concentrats que en altres partits, van sortir amb l'objectiu de tenir el control de la pilota i dominar el centre del camp, cosa que es va aconseguir, però en el futbol les coses no són tan clares, i en poques ocasions el Sant Cugat en va tenir prou per començar el partit i situar-se 0-3 en el minut 30, amb dos gols de corner, on es va notar la diferencia d'alçada i de cos.

Tot i això en dos minuts l'Atletic va aconseguir situar el resultat en el 2-3 que va acabar la primera part.

En la segona meitat, es va intensificar el control i el domini, però sense crear gaires oportunitats clares de gol, i finalment es va acabar el partit amb el mateix resultat de la primera part.

Tot i la derrota, es va evidenciar una millora en el to general de l'equip amb major pressió i concentració, i a la vegada es va marcar el camí a seguir, ara es tracta de continuar en aquest camí i els resultats aniran arribant.

Equip: (gols entre parèntesi): Martí, Oriol, Cèsar, Aleix, J. Mas, P. Guash, Vilo, Joan F., Martí , Pol, Arnau (1),  Roger, Salvador, Oriol, Nico, Josep, Julen (1), Edgar.

targetes : groga  : J. Mas  (68')