Prebenjamí 7 Grup 35
Jornada 15
Bartra "B" - Mas Catarro "A"

? - ?

Gener
Sant Jaume dels Domenys

Mpal. Palau Rabasso

Bartra "B"
Mas Catarro "A"

Un Cubelles més posat en el partit, domina clarament un partit sense gaire història.

El desplaçament a Cubelles era a priori un partit complicat i més tenint en compte la situació dels dos equips en la classificació.

Des de un inici el Cubelles va estar molt més posat en el partit i va aprofitar clarament les seves oportunitats, tot i la bona actuació de l'Aitor en aquets primers 35 minuts.

Al començar la segona part, es va disposar dels millors minuts de joc, tocant i movent bé la pilota, però amb el primer gol d'aquesta segona part (amb fora de joc) l' equip es va descentrar i ja no es va recuperar.

Tot i que podem seguir dient que ens falta més actitud, més concentració i més pressió, penso que tenim qualitat per no rebre aquests resultats. Ens cal recuperar la confiança individual i col.lectiva i començar a treballar la positivitat, per sobre de la negativitat, i sortir convençuts del que volem fer, perquè ho sabem fer i tenim capacitat per fer-ho, i millorarem la concentració evitant pèrdues innecessàries de pilotes .

Crec que la decisió d'entrenar dos dies (lleure) a nivell infantil, ens fa tenir molt poc físic en comparació amb altres equips. Possiblement s'haurà de valorar els horaris per tal de poder incrementar el nivell físic en aquesta etapa on la majoria de jugadors noten el canvi important  de passar d'un camp de futbol set a futbol onze.

En algunes jugades pot semblar falta d'actitud i potser es tracta de falta de resistència física per aguantar la pressió.

Equip: Aitor, Cèsar, Aleix, J. Mas, Guash, Vilo, Joan F, Roger, Oriol, Arnau, Nico, Salvador, Marti, Josep, Pol i Serdà

Lesionats: Oriol  i Marti a qui desitgem es recuperin el més aviat possible.

Targeta: groga : Joan F (15')