F.E. Atlètic "C" - Sitges "B"
Diumenge 4

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Sitges "B"

Dos gols a pilota parada donen com a guanyador al Sitges.

Partit trist per part  dels dos Equips, tot i que els dos conjunts varen tenir oportunitats de marcar. El resultat més lògic  hauria estat un empat, però finalment dues accions de falta varen donar la victòria al Sitges, equip que en el fons  hi va posar més ganes.

Cal millorar l'aspecte  de l'actitud durant els 70 minuts, així com el concepte d'equip. Tenim un equip on hi ha jugadors amb una molt bona aptitud per jugar al futbol, però amb això no n' hi ha prou,  ens cal un plus basat en l'esforç, el sacrifici i l'ajut als companys, en definitiva ens cal un plus d'actitud.

La propera setmana  tenim un partit difícil  davant la Blanca Subur, on haurem  hagut de treballar aquests aspectes, i demostrar-nos que si volem podem i que som capaços de superar-nos, anant tots a una i tenint com a principal objectiu el conjunt per sobre de les individualitats.

A destacar l'absència del Pau Masdeu (lesionat fa dues setmanes) i que esperem es recuperi molt aviat.

Equip : Aitor, Casado, Cèsar, Aleix,  J.Mas, Salvador, Vilo, Joan F., Marti, Roger, Arnau, Oriol,  Pau G, Nico, Josep, Pol i Marc