F.E. Atlètic "C" - Anoia "A"
Diumenge 23

Octubre
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Anoia "A"

Bon partit de l'Infantil "C" i victòria més complicada del que indica el resultat final

L'INFANTIL "C" es va retrobar amb la victòria davant d'un ANOIA que va oferir durant una bona part del partit molta resistència, sobre tot, gràcies a la seva força física. Molt bon partit dels nois d'en Xavi Besolí que al final es va plasmar amb un resultat prou clar, tot i les dificultats.

Tot i que l'equip local va dominar el joc al llarg del partit, mantenint el control de la pilota amb bones combinacions, al final de la primera part el resultat només era d'empat a 1. Els vilafranquins es van avançar gràcies a una jugada d'estratègia, d'aquestes que es treballen als entrenaments i que als entrenadors els hi agrada que després donin el seu fruit. Així, en un llançament de còrner Ramon Hill rematava de prop i posava l'1-0. Però abans d'acabar la primera part, una falta lateral a favor dels visitants, molt ben executada pel seu capità, posava l'empat a un al marcador, resultat del tot injust a la vista dels mèrits d'uns i dels altres.

La segona part va ser molt més entretinguda, van arribar la major part dels gols i el públic va poder gaudir del millor joc local. Tot i així, cada vegada que l'equip s'avançava amb dos gols de diferéncia (3-1 o 4-2), els visitants aconseguien marcar, posant la intranquilitat entre les files vilafranquines. Però en el tram final de l'encontre s'aconseguien tres gols més per part de Pau Canals que deixaven el marcador amb la diferència real de joc entre ambdós equips. També és veritat que els de l'Anoia al final van pagar l'esforç d'anar tot el partit darrera la pilota.

En definitiva, bon inici de temporada per al nostre INFANTIL, amb dues victòries clares a casa, i "l'accident" d'Hostalets de Pierola", partit que també es va dominar en tot moment però que la falta d'encert davant de la rival porteria, i dues faltes directes (la creu d'aquest inici de temporada) van fer que l'equip sortís derrotat. Però amb el triomf d'aquesta jornada sembla ser que ja s'ha superat.

L'alineació que va presentar Xavi Besolí va ser aquesta: 1. Álvaro G. - 14. Guillem Tost 4. Álvaro G. 5. Marc Bundó 6. Joan Mas - 12. Ramon Hill 20. Eric Sánchez 7. Martí de Castro 2. Gerard Rivero - 9. Oriol Romagosa 11. Pau Canals. I després també van jugar: 22. Josep M. Casas. 3. Kevin Retamal. 8. Angel Martínez. 10. Pol Via 15. David Pérez. 17. Cristian Rodrigo

Gols: 1a part.-  1-0 Ramon 1-1

2a part.- 2-1 Davidl  3-1 Pol  3-2  4-2 Martí  4-3  5-3 Pau  6-3 Pau  7-3 Pau

La setmana vinent desplaçament a Igualada. A veure si mantenim la mateix línia. Ànims¡