Espirall "B" - F.E. Atlètic "C"
Diumenge 18

Març
Vilafranca del Penedès

Mpal. Espirall

Espirall "B"
F.E. Atlètic "C"

Després de tres jornades sense puntuar es va retrobar amb el triomf en el derbi local davant l'Espirall

Important victòria la que va assolir ahir diumenge l'equip davant d'un rival sempre complicat com és l'Espirall, que tot i que va reforçar amb quatre jugadors del seu primer equip va ser en tot moment inferior als jugadors de Xavi Besolí. Sobre tot era important retrobar-se amb la victòria per l'aspecte anímic, deixant de banda el partit de Capellades, les altres dues ensopegades no van ser del tot justes si ens atenem al joc desplegat i a les oportunitats de gol, i l'equip necessitava recuperar la confiança en les seves possibilitats i en el seu estil de joc.

A més a més, s'ha patit una plaga de baixes per lesions i/o malalties no massa habituals en aquesta categoria, que realment no ha facilitat les coses.

La primera part va ser bastant equilibrada en el joc, tot i que cadascú amb el seu estil, els nostres jugadors sortint des de darrera, jugant la pilota, canviant el joc de banda, combinant, etc, amb més o menys encert, però intentant fer-ho així; i els locals amb un joc més directe i contundent amb pilotes molt llargues buscant els seus puntes. Tot i així, la millor ocasió la va tenir Pol Via, que va creuar un pel massa un remat dins de l'àrea amb la cama dreta després d'una bona combinació d'atac. Al final de la primer part, 0-0.

La segona part va començar malament per als interessos de l'Atlètic, ja que una passa en profunditat per la banda esquerra de l'atac local va suposar el primer gol del partit per a l'Espirall. Però els jugadors es van sobreposar a aquest cop, eren conscients de la seva superioritat en el joc, i així, Oriol Romagosa iniciava la seva matinal golejadora culminant una jugada individual després d'una bona passada des de la frontal de l'àrea de Pol. I posteriorment, en dues accions més entrant des de darrera, des de la posició de mig-centre, posaven l'1-3 al marcador que ja semblava definitiu. Però en els darrers minuts un xut llunyà dels locals reduia la diferència, quan només restaven uns pocs minuts per endavant. Alvaro va aturar un remat de cap dels locals que podia haver suposat l'empat a 3. però una jugada de contra-atac, el porter local va cometre un penalti dubtós sobre Cristian (sembla que la falta es va produir fora de l'àrea, va ser molt just) que Pol va transformar en el 2-4 definitiu.

Victòria justa i merescuda que ha de servir per encarar la recta final de la temporada amb prou ànims per a intentar millorar, tant el joc com l'actual classificació.

Van jugar d'inici: Diego; Raül, Kevin, Guillem i Gerard; Ramon, Marc, Oriol i David; Pol i Pau Canals. I després: Alvaro (porter); Joan, Pau Vilomara, Angel i Cristian.