F.E. Atlètic "C" - San Mauro "B"

Març
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
San Mauro "B"

En una segona part de domini total es va marèixer guanyar el partit

Tercera derrota consecutiva de l'equip dirigit per Xavi Besolí, en el partit disputat dissabte a la tarda al municipal vilafranquí, en un horari poc habitual, davant el San Mauro, un equip al qual s'havia guanyat la primera volta i que anava per darrera a la classificació.

Va ser una derrota dolorosa ja que tot i que en la primera part l'equip no va jugar bé, va disposar de tres clares ocasions per igualar un encontre que el San Mauro s'havia avançat en una de les poquíssimes vegades que va xutar a porta. Però el joc va ser poc fluid, amb molts errors i rendint per sota del que aquest equip ens té acostumats.

La segona part la cosa va canviar, l'equip es va endollar i les jugades d'atac es van anar succeint una darrera l'altra a la porteria rival. En aquest segon període es van crear, com a mínim, cinc o sis clares ocasions de gol que per falta d'encert o per mala sort no es van poder transformar, i els de Santa Margarida de Montbuí només van apropar mitjançant una falta directa llunyana que entre el travesser i el porter Diego es va poder aturar. Però quan la pilota no vol entrar no es pot fer res ...

En definitiva, tercera derrota consecutiva després de les sofertes fa dues setmanes davant l'Igualada (0-1) en un gran partit, i davant el Capellades a fora (10-3) en un partit per oblidar, diumenge passat. Esperem que en els propers dies i un cop l'entrenador disposi de tots els seus efectius ja que ha patit una ratxa de lesions important, l'equip recuperi el seu nivell de joc i es retrobi amb la victòria. A veure si pot ser diumenge vinent a l'Espirall en el derbi local.

Van jugar: Josep M; Guillem, Marc, Kevin, Gerard, Pau, Alvaro, Angel, David, Pol i Cristian. I després: Diego, Joan, Jaume, Raül i Ramón.