Anoia "A" - F.E. Atlètic "C"
Diumenge 12

Febrer
Vilanova del Camí

Mpal. Can Titó

Anoia "A"
F.E. Atlètic "C"

En un partit que es va encarrilar molt aviat i semblava tancat, es va acabar demanant l'hora.

L'Infantil "C" es desplaçava novament aquest diumenge a Vilanova del Camí per enfrontar-se a l'Anoia. I el cert és que en una matinal gelada (quan vam arribar al camp la temperatura era de -4ºC), els nois dirigits per Xavi Besolí no van tenir un partit tant plàcid com fa quinze dies davant el Vilanova del Camí.

Tot i que el rival, evidentment, era de més entitat, el partit es va posar ben aviat de cara per als nostres jugadors doncs al minut 7' el resultat era ja de 0-2 gràcies a dos gols de Pol Via, el primer d'un xut des de la frontal de l'àrea (amb una mica de col·laboració del porter rival) i el segon en una bona acció per la línia de fons després d'una sacada de banda. I a més a més, el control de joc era total i absolut per part dels vilafranquins, amb bones obertures a les bandes per en David i Pau Canals, i amb combinacions amb els dos puntes que s'oferien per rebre les pilotes propiciant les penetracions dels dos mig centres. La defensa es mostrava segura, treien la pilota ben jugada, i res semblava presagiar que s'acabaria patint. Ni el gol aconseguit pels locals en el minut 12', després d'una pilota llarga cap al seu davanter, que va superar per cames a la defensa i d'un xut per alt a l'Alvaro, semblava posar en perill el resultat, ja que 6 minuts més tard, Cristian, aprofitant molt bé una errada en la sortida de pilota de l'equip local, tornava a marcar distàncies en el marcador, posant l'1-3 amb que ens aniríem als vestidors.

Però a la segona part, amb molts canvis i moltes variacions a l'alineació degut a l'absència de dos dels centrals, l'equip es va refredar, com el temps, i va anar de més a menys perdent el control del joc. Els locals es van dedicar llavors a llençar pilotes llargues al seu punta, un jugador alt i fort que va crear molts problemes a la defensa en aquesta segona part en el cos a cos. En el minut 21' aquest mateix jugador rematava de cap un corner i ajustava molt el resultat. Fins el final patiment, fins i tot una sortida d'Alvaro per aturar un contraatac que va tocar la pilota amb les mans ens podia haver suposat un disgust, sort que l'àrbitre ho va deixar en targeta groga només. També és cert que Martí en una bona contra va enviar la pilota al travesser i el partit es podia haver resolt, però els tres o quatre minuts que es van afegir de més es van fer molt llargs al final.

De totes formes, tres punts més, i ara tenim dues setmanes de recuperació per rebre al líder, l'Igualada, amb les màximes ganes i forces possibles. A veure si és veritat. Bon carnaval a tothom.

Van jugar: Alvaro; Raül, Kevin, Joan, Gerard; Pau Canals, Martí Alvaro, David;Pol i Cristian.

Després Senen, Angel, Orio i Pau Vilomara. En l'escalfament es va resentir de les molèsties en Marc Bundó i no va poder jugar.