F.E. Atlètic "C" - Hostalets de pierola "A"
Diumenge 5

Febrer
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Hostalets de pierola "A"

En un partit molt complet es va golejar a l'Hostalets de Pierola a base de bon joc

En una matinal menys freda del que s'esperava, tenint en compte que el partit començava a les 9:30 hores, l'Infantil "C" disputava el primer partit a casa de la segona volta davant d'un rival, l'Hostalets de Pierola, que en el partit jugat a casa seva ens havia guanyat 2-0, havia, doncs, ganes de revenja esportiva ja que com ja vam dir en el seu moment, aquella derrota va ser del tot inmerescuda.

I l'equip de Xavi Besolí es va poder desquitar, i de quina manera, i si no arriba ser pels pals, algun gol mal anul·lat i també algún fora de joc mal assenyalat, el resultat podria haver estat encara més ampli. L'equip va sortit molt concentrat, movent la pilota d'un costat a l'altre i entrant molt bé per les dues bandes. A més a més, quan l'equip funciona es nota perquè participa en el joc la majoria de jugadors, i així va ser aquesta vegada. El primer gol, no obstant, no va arribar fins el minut 18´, aconseguit per Oriol. I Gerard Rivero, amb un xut bombejat amb l'esquerra després d'un còrner, posava als 29' el 2-0 al marcador, amb el qual ens aniriem al vestidor.

La segona part va seguir igual, amb un bon joc local i un Hostalets que, pràcticament, no va aparèixer en atac. I els gols i les ocasions de gol es van anar succeïnt. Així, novament Gerard Rivero, culminant una contra per la banda esquerra posava el 3-0 que semblava definitiu al minut 41', però pràcticament en la següent jugada, i en posició dubtosa, els visitants aconseguien el gol de l'honor. Però l'Atlètic es trobava amb confiança perquè sabia que ho estava fent bé, i Cristian, aprofitat una passada en profunditat aconseguia el 4-1 al minut 50'. Abans d'acabar, Martí (57') i Pol (65'), en dues bones accions individuals dins de l'àrea establien el resultat definitiu de 6-1.

Així doncs, bon partit, bona victòria i tres nous punts que han de donar confiança suficient a l'equip per intentar fer una bona segona volta de competició. Creiem que quan l'equip juga com sap i amb intensitat pot plantar cara i disputar la victòria a qualsevol equip del grup, tal com ha quedat ja palès en el que portem de temporada.

Destaquem la reaparició d'Angel després de la seva sobtada operació d'apendicitis, i el vam veure molt bé i amb moltes ganes de futbol. I només una nota negativa, la lesió de Marc Bundó, esperem que no sigui res. Finalment, Ramon i David continuen recuperant-se de les seva lesions i esperem que aviat pugin tornar.

La setmana vinent, diumenge a les 10:15 hores a Vilanova del Camí altre vegada, aquest cop davant l'Anoia. A veure si podem seguir sumant. Ànims.

Van jugar d'inici: Diego; Raül, Kevin, Guillem, Joan; Pau Canals, Martí, Marc, Gerard; Oriol i Pol.

I després també: Alvaro (porter), Senen, Alvaro, Pau Vilomara, Cristian, Angel.