Masquefa "A" - F.E. Atlètic "C"

Gener
Masquefa

Mpal. Masquefa

Masquefa "A"
F.E. Atlètic "C"

La falta d'encert davant la porteria rival va evitar una victòria que per joc i ocasions van merèixer els nois d'en Xavi Besolí

Dissabte passat al nou camp de Masquefa, es viure un partit que ja l'hem vist repetit més d'una vegada aquesta temporada. Rival més fort físicament (com la majoria d'equips "A" del grup), que s'arreplega darrera amb les línies molt juntes, i que només ens crea ocasions a pilota parada, bàsicament, amb xuts per alt. Nosaltres, controlant el partit, amb molta possessió de pilota, canviant la pilota de costat sovint, buscant el jugador desmarcat, això si, algunes vegades de forma més brillant que altres, però amb el problema de la falta d'encert davant la porteria rival, sobre tot en aquests partits més equilibrats. I tot plegat, fa que el resultat sàpiga a poc, com va succeir a Masquefa la darrera jornada.

La primera part va ser dominada i controlada pels nostres jugadors en tot moment, mentre que l'equip local es limitava a defensar-se, amb l'equip molt endarrere i un porter molt alt i fort. De fet, només recordem un únic tir al travesser, després d'un llançament d'un córner en curt, però cap més aturada per part de Diego, el nostre porter. Per contra, l'Atlètic va arribar amb perill a l'àrea rival en sis o set ocasions i, fins i tot, va ser anul·lat a David per fora de joc. Però es va arribar a la mitja part amb el resultat inicial 0-0.

La segona part, tot i que va seguir en la mateixa línia que la primera, va ser una mica més d'anada i tornada, però, curiosament, va ser quan vam disposar de les millors ocasions de gol, tot i que el Masquefa també va atacar una mica més, sobre tot, degut al cansament dels jugadors vilafranquins en la part final del partit. Amb tot això, el gol d'Angel als 15' d'aquesta segona part, d'un fort xut amb la cama dreta dins de l'àrea després d'una bona passada curta a l'espai d'Alvaro, feia justícia al que s'havia vist sobre el terreny de joc. Però a falta de deu minuts per acabar l'encontre, els locals van aconseguir el gol de l'empat, com a resultes d'una centrada a l'àrea després del llançament d'una falta, que va agafar a tot a l'equip en línia i va deixar sol al davanter rival (alguns jugadors es queixaven de situació de fora de joc). Com ja he dit, crec que es va merèixer més, per joc i ocasions, però no va poder ser. De totes formes, ens quedem amb el bon joc desplegat.

La setmana vinent davant del Piera ens trobarem un partit similar, i esperem que l'equip pugui acomiadar la primera volta amb una victòria, doncs la darrera jornada d'aquesta l'equip descansa.

Van jugar: Diego; Guillem, Kevin, Marc, Raül; Ramon, Martí, Alvaro, David; Oriol i Pau. I després, Alvaro (porter), Senen, Angel, Gerard, Pau Vilomara, Pau Canals i Cristian.