F.E. Atlètic "C" - Santa Coloma "A"
Diumenge 18

Desembre
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Santa Coloma "A"

La superioritat de l'Atlètic no es va poder concretar fins a la segona part

Diumenge passat, i davant de menys públic de l'habitual (la final del Mundialet del Barça, sobre tot, i la Fira del Gall van influir), els nois de Xavi Besolí disputaven el darrer partit de l'any davant d'un rival, el Santa Coloma de Queralt, que, al nostre entendre, no mereix el lloc que ocupa a la classificació ja que defensivament es van mostrar com un equip seriós i treballador, amb dos o tres jugadors tècnicament molt bons. Tot i així, la lògica es va imposar i el nostre equip va aconseguir una victòria justa i clara, tot i que, com he dit abans, no es va concretar fins a la segona part.

Els visitants s'avançaren en el marcador a la primera part, després d'una falta llençada des de la part esquerra que, en principi, no semblava que suposés gaire perill, i després d'un parell de rebots i de cap, van fer pujar el 0-1, creant alguns dubtes als locals. Però, després d'una bona passada de Martí a l'àrea, Oriol controlava, i d'un fort xut per alt aconseguia el gol de l'empat i de la tranquil·litat. El més normal és que els vilafranquins haguessin marcat algun gol més, per joc i ocasions, però no va ser possible i s'arribava al descans amb aquest empat a un.

A la segona part, l'Atlètic va sortir decidit a aconseguir el triomf, el joc va guanyar amb intensitat i l'equip visitant a dures penes aconseguia passar del mig del camp, tot i que seguia mantenint un bon ordre defensiu. Finalment, va arribar el premi al millor joc local, i en una jugada individual que va acabar amb un xut ras i col·locat, Martí posava per davant als nostres (2-1). En els darrers minuts, Angel, en una bona acció dins de l'àrea, i Alvaro, rematant molt bé de cap un còrner llençat des de la part dreta de l'atac, establien el resultat definitiu de 4-1.

Creiem que, en general, es va completar un bon partit, i es van aconseguir tres nous punts que deixen a l'equip a la part alta de la taula classificatòria per acabar l'any, amb dos importants partits després de festa (Masquefa i Piera), rivals directes, que caldrà treballar i jugar bé per poder-los treure endavant i mantenir la posició.

Després d'aquest partit els jugadors, tècnic i pares van celebrar el tradicional dinar de Nadal al Club de Tennis de Pacs, i tothom vam poder gaudir d'un bon àpac i d'una bona estona plegats. Bones festes a tots, felicitats i esperem que l'any vinent, tant a nivell personal com esportiu, sigui millor per a tothom, que falta ens fa.

Van jugar d'inici: Josep M; Guillem, Marc, Kevin, Joan; Pau V, Alvaro, Martí i David; Pau i Oriol. I després van sortir: Alvaro (porter), Raül, Senen, Ramon, Gerard, Angel i Cristian.