La Pobla "A" - F.E. Atlètic "C"

Desembre
La Pobla de Claramunt

Zona Esportiva Pas Blau

La Pobla "A"
F.E. Atlètic "C"

L'Infantil "C" cau derrotat a la Pobla de Claramunt tot i jugar un dels millors partits del que portem de temporada

Dissabte passat es va tornar a repetir la història a la Pobla de Claramunt, i amb el mateix guió de sempre. Equip "A", integrat en la seva majoria per nois de segon any, amb cinc o sis nois físicament molt potents, joc molt directe, xuts de lluny, i els nostres jugadors surten al camp una mica arronsats fins que es donen compte que són onze contra onze i que quan comencen a jugar com saben, movent la pilota ràpid per tal d'evitar els contactes i trobar els espais i crear ocasions de gol, són molts superiors als rivals.

El que passa és que, fins ara, en aquests partits la sort no ens ha acompanyat, i el que ens va passar dissabte és molt semblant al que ja vam viure a Hostalets de Pierola, a Igualada o davant el Capellades a casa.

Però en aquesta ocasió encara ens va saber més greu, doncs al nostre entendre l'equip de Xavi Besolí va jugar, segurament, la millor primera part de tota la temporada i només dues accions puntuals de l'equip local amb dos xuts de lluny, i un cop més la falta d'encert davant la porta contrària, van evitar que assolíssim la victòria en aquest partit.

Com ja he dit, l'equip va sortir una mica encongit, però mica en mica va començar a jugar, sobre tot, després del primer gol local aconseguit pel seu central d'un fort xut des de bastant fora de l'àrea, després d'un mal rebuig en defensa per part nostra. Però a partir d'aquest moment va ser un monòleg de bon joc dels nostres jugadors, molts segurs darrera, treien la pilota jugada, amb els mitjos obrint pilotes cap a les bandes i buscant als nostres puntes. Vam disposar de tres clares ocasions de gol abans de l'empat, amb pal inclòs en un remat d'Oriol que tothom ja veia dins. No es van poder materialitzar les ocasions, i només al final d'aquest primer període, després d'una bona jugada d'Alvaro que va arribar fins a la línia de fons i va centrar perquè Oriol rematés de prop, es va poder empatar el partit, fent justícia al que s'havia vist sobre el terreny de joc, tot i que l'Atlètic va merèixer molt més.

La segona part va ser diferent. El joc va ser més travat, no tant fluid per part del nostre equip, i si s'hagués acabat l'encontre amb el mateix resultat de la primera part, a ningú l'hagués estranyat. però en una jugada de corner entre dos jugadors locals, es va produir el típic xut per alt, bombejat al segon pal, que els porters d'aquestes edats no poden arribar la majoria de vegades, i l'equip de la Pobla va aconseguir el segon local que els va donar el triomf. Els nombrosos canvis que es van introduir pels vilafranquins en aquesta segona part (cal tenir en compte que és una plantilla molt llarga i que tothom ha de jugar) i el fet que els locals situessin als seus jugadors més potents físicament en una posició més avançada, expliquen que la segona part no fos tant brillant, tot i que si algú va intentar jugar amb un cert criteri vam ser nosaltres.

No passa res. S'ha de passar pàgina, seguir entrenant i esperar al proper partit que serà el proper dia 18 de desembre a casa, davant el Santa Coloma de Queralt, per intentar treure'ns el mal regust de boca que ens va deixar el resultat d'aquesta darrera jornada. Per cert, l'àrbitre tampoc ens va ajudar gaire, i va xiular el final minuts abans del temps real, quan més estàvem atacant, sense descomptar tampoc res, entre cinc o set minuts en total .....

Van jugar: Diego; Guillem, Marc, Kevin i Raül; Pau V, Alvaro, Martí i David; Oriol i Pol. I després Josep M (porter), Senen, Gerard, Angel, Pau, Ramon i Cristian.