Vilanova "E" - F.E. Atlètic "C"
Diumenge 27

Vilanova i la Geltrú

Mpal. Vilanova i la Geltrú

Vilanova "E"
F.E. Atlètic "C"

Només que s'haguessin materialitzat la meitat de les ocasions de gol creades el resultat podria haver estat d'escàndol

L'Infantil "C" va resoldre amb molta comoditat el seu encontre d'aquesta darrera jornada al camp del Vilanova, assolint d'aquesta forma la tercera victòria consecutiva. El partit va tenir poca història, per no dir cap, i només el joc no massa brillant del nostre equip, a causa de l'excés de relaxament, i la falta de punteria davant la porteria visitant, van evitar que els locals encaixessin una golejada d'escàndol, de forma que si al final de partit el resultat hagués estat de 0-10 a ningú l'hagués estanyat gens, vist el que es va veure sobre el terreny de joc.

La pilota va estar en tot moment en possessió dels vilafranquins, que sense massa problemes anaven generant jugades d'atac, tot i que moltes vegades d'una forma anàrquica i amb excés d'individualisme, cosa lògica a causa de la gran diferència que hi havia entre ambdós equips.

A la primera part ja es va resoldre el partit, tot i que va costar una mica trencar la resistència local. Dues accions per les bandes, una per l'esquerra que va acabar David amb un bon xut creuat, i una altra per la dreta, amb un xut per alt de Ramon, van posar el 0-2 al marcador. I abans d'acabar aquesta primera part, un clar penal transformat per Cristian en el segon intent, després que l'àrbitre fes repetir el primer llançament que també va ser gol, deixava l'encontre molt coll avall per als jugadors dirigits per Xavi Besolí.

La segona part va ser un monòleg d'ocasions per part de l'Atlètic, i només la falta d'encert i la mala sort van impedir que els de Vilanova se'n portessin un seriós correctiu. Fins a sis clares ocasions de gol vam comptar en aquest segon període, més dues pilotes als pals i dos penals fallats pels nostres jugadors. L'únic gol d'aquest període el va assolir en Gerard, després d'una paret molt maca amb en Pol per la banda esquerra del nostre atac.

Esperem que en els propers partits millorem l'encert davant la porta rival, és un problema amb el que l'equip s'hi està trobant aquest inici de temporada i que ja ens ha costat perdre algun punt. De totes formes, s'ha de ser optimista perquè les ocasions es generen, l'equip juga bé quan està endollat, i necessitem un partit rodó que ens doni la confiança suficient. A veure si és el proper cap de setmana en el desplaçament a la Pobla de Claramunt, un rival difícil.

L'equip va sortir així: Álvaro; Senen, Kevin, Alvaro, Raül; Ramon, Eric, Angel, David; Pol i Cristian. I després van sortir:

Diego, Guillem, Joan, Marc, Pau V., Gerard, i Pau C