Aleví Segona Divisió Grup 35
F.E. Atlètic "B" - Quintinenc "A"

Maig
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Quintinenc "A"

El resultat ho diu tot davant el potencial futbolístic d'un equip envers l'altre.

Poc a comentar del partit d'avui, la diferència en el potencial futbolístic d'un equip envers l'altre ès molt evident, i més quan l'equip teòricament dèbil ès presenta a jugar amb 10 jugadors.

La Fundació va sortir a jugar com sempre, amb la serietat que el caracteritza i a guanyar el partit, els primers 35 minuts varen acabar amb un 6 a 0 que podía haver sigut més ampli per les moltes ocasions creades, els 35 minuts restants igual, el porter nostre no va tocar  pilota en tot el partit. En resum partit sense cap més comentari.

Voldría esmentar, la mala sort que tenim ultimament amb les lesions, sort que s'acaba la temporada, va tenir que deixar el terreny de joc a principis de la segona part l'ARNAU ALSINA, no sabem l'abast de la lesió però esperem que sigui poca cosa.

Els golejadots van ser, en ARNAU ALSINA (3), MIQUEL GIRALT (2), JOSEP JUST (2), ANDERSSON SILVA (2), CRISTIAN GONZÁLEZ (1), PAU ESCAMILLA (1), ALEIX RETAMAL (1), i MARC MORENO (1).

Van jugar en, MARTI PLANAS, PERE ROSICH, JORDI SANTOLARIA, CESC DOMÈNECH, ROGER ROMAGOSA, CRISTIAN GONZÁLEZ, PAU ESCAMILLA, CARLES COMPTE, ARNAU ALSINA, MARC MORENO, MIQUEL GIRALT, JORDI GRIMAU, ALEX NUÑEZ, MARC SAMSÓ, ANDERSSON SILVA, JOSEP JUST, i ALEIX RETAMAL.