Tres punts i matemàticament som tercers de grup, una gran temporada.

Partit ben jugat en línies generals davant d'un equip teòricament més fluix però que ha plantat cara durant tot el partit.

De les dues parts potser la primera ha estat mes ben jugada que la segona, amb més toc de pilota i controlant la situació en tot moment, la defensa molt segura evitant que en cap moment el Gelida donès sensació de perill, el mitg del camps pujant pilotes amunt, obrint joc per les bandes, a la vegada aquestes donant pilotes de gol als puntes, i amb cinc minuts amb tingut el partit practicament decidit amb un 0 a 3.

La segona part a continuat la mateixa tònica, però el joc no ha sigut poder tant vistós com el de la primera part, la defensa del Gelida s'ha dedicat a llançar pilotes llargues, per veure si en alguna fallada podia fer algun gol, aquest joc ès el que li va pitjor a la Fundació, nosaltres la pilota no la volem veure a volar, la volem per terra, pocs equips hi han que juguin tant el toc com nosaltres, i els contràris ho saben, per aixó molts es dedicant al "pelotazo" i endavant, de totes maneres hem tingut tantes o més ocasions de gol que la primera part, 2 gols, tres xuts al travesser, i una sensacional parada del porter.

Voldría esmentar la lesió que a patit l'ARNAU RUBIÓ, només als cinc minuts de la segona part i que ha tingut de deixar el terreny de joc, espero i desitjo que no sigui res greu, i el podem veure ben haviat donant guerra.

Els golejadors han sigut, en ANDERSSON SILVA (4), i JOSEP JUST (1).

Han jugat en, MARTI PLANAS, MARC SAMSÓ, ALEX NUÑEZ, CESC DOMÈNECH, ROGER ROMAGOSA, POL SAGARRA, PAU ESCAMILLA, CARLES COMPTE, ANDERSSON SILVA, MARC MORENO, MIQUEL GIRALT, JORDI GRIMAU, ARNAU RUBIÓ, JORDI SANTOLARIA, CRISTIAN GONZÁLEZ, PERE ROSICH, JOSEP JUST, i ALEIX RETAMAL.