Aleví Segona Divisió Grup 35
F.E. Atlètic "B" - Mas Catarro "A"
Diumenge 4

Maig
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Mas Catarro "A"

El futbol aeri s'imposa al del tiki-taka.

Era esperada la visita del líder de la competició i com equip imbatut, la veritat que va decebre perquè hem pensava que feia millor futbol del que va desplegar d'amunt del terreny de joc, molt de "pelotazo" amunt i fer valdra la seva condició física per damunt de jugar a futbol. Però també ès veritat que els partits els guanyen els que aprofiten les ocasions i posen la pilota dins de portería, en detriment moltes vegades de l'equip que fa millor futbol.

La primera part va ser jugada amb molta intensitat per part dels dos equips, però la millor experiència de l'equip contràri i en 10 minuts "tontos" ens varen fer els tres gols del partit, passat aquests minuts ès va tornar a la normalitat fins la mitja part.

La segona part només va haver-hi un equip damunt del terreny de joc, aquest va ser la Fundació, amb un futbol seriós, ben trenat va posar setge a la portería contrària fallant un parell d'oportunitats que de transformarles un altre resultat poder sería hores d'ara.

En resum, la millor condició física ès va imposar al millor futbol.

Van jugar en, JORDI GRIMAU, PERE ROSICH, JORDI SANTOLARIA, CESC DOMÈNECH, ROGER ROMAGOSA, CRISTIAN GONZÁLEZ, MARC MORENO, ANDERSSON SILVA, MIQUEL GIRALT, JOSEP JUST, POL SAGARRA, MARTI PLANAS, ALEIX RETAMAL, ALEX NUÑEZ, MARC SAMSÓ, PAU ESCAMILLA, i ARNAU RUBIÓ.