Fent un futbol del més pur tiki-taka ens varem cruspir al Base Olèrdola.

Partit extraordinari el celebrat al camp del Pins de Moja, un dels millors partits de la temporada amb un domini total de la situació i fent un futbol de molta categoría.

La Fundació va sortir endollada des del primer minut davant d'un Base Olèrdola que es defensava com podía i sortía al contraatac esperant la mínima fallada de la nostra defensa, ens vam avançar en el marcador però en un dels pocs contraatacs del Base ens van empatar el partit, va ser poder a partir d'aquest moment, minut 23, quan es va perdre una mica la possessió de la pilota, però el control del partit continuava sent nostre, i així s'arribar a la mitja part amb empat a 1 gol.

La segona part era esperada per tothom, a veure com reaccionaven els dos equips i qui s'enduia la victòria, la Fundació va sortir a per totes i la prova la tenim que als dos minuts de la represa vam fer el 1 a 2, cada vegada més el domini era nostre a base de fer un gran futbol, amb intensitat i control de la pilota, la defensa del Base només treia pilotes llargues buscant la fallada nostre i en un corner ens van empatat el partit, però la Fundació no va acusar el cop i va continuar el domini cada vegada més insistent, posant setge a la portería contrària i en un dels molts "barullos" faltant quatre minuts pel final del partit vam fer el gol de la victòria. Una victòria molt trevallada amb una possessió de la pilota molt elevada, principalment a la segona part, que ens và donar meresqudament els tres punts en disputa.

Els golejadors ven ser, en JOSEP JUST (2) i MARC MORENO (1).

Van jugar en JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, JORDI SANTOLARIA, CESC DOMÈNECH, ROGER ROMAGOSA, POL SAGARRA, MIQUEL PIQUÉ, ALEIX RETAMAL, ARNAU ALSINA, MARC MORENO, MIQUEL GIRALT, MARTI PLANAS, JOSEP JUST, CRISTIAN GONZÁLEZ, PAU ESCAMILLA, PERE ROSICH, ANDERSSON SILVA, i CARLES COMPTE.

Voldría esmentar, que en el transcurs del partit ès va lesionar en MIQUEL PIQUÉ, tenint que ser retirat del terreny de joc per no tornar a reaperèixer, desitjo que no sigui res greu i que el tornem a veure haviat donant guerra pels camps de futbol.