Aleví Segona Divisió Grup 35
F.E. Atlètic "B" - La Pobla "B"
Avui 12

abril
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
La Pobla "B"

A vegades tenim menyspreu pels equips de la part baixa de la classificació i no ha de ser així.

Abans de començar el partit ja fem comentaris de quin serà el resultat final, tenin en compte la gran diferència en la classificació dels dos equips i del resultat escandalosament abultat del partit d'anada, però cada partit es una història i d'amunt del terreny de joc son 11 contra 11, dic això per què va venir de poc de no sortir escaldats.

El partit només va tenir un equip dominador i aquest va ser la Fundació, la primera part va ser molt insulsa amb molta impresició en les pasades de la pilota, davant d'un equip molt tancat però molt ben posicionat d'amunt del terreny de joc i que es defensava amb molts jugadors al darrera i al mitg del camp que no et deixaven trenar cap jugada, els primers 35 minuts van acabar amb empat a un gol, el gol de La Pobla va ser l'únic xut a porteria en tot el partit, una volea per l'escuadra imparable "un xurro" i res més.

La segona part ja var ser una altre cosa, l'equip va sortir molt més endollat creant moltes més ocasions de gol, moltes d'elles neutrelitzades per intervencions del porter i altres sortint llepant el pal, varem fer dos gols, un d'ells de penal (molt rigurós) però amb podiem haver fet molts més, el resultat final podría haver sigut molt més abultat que hauría sigut més just, ja que la Fundació var sortir a guanyar i els altres a no sortir golejats tenim com a precedent el partit d'anada.

Abans de començar el partit es var fer un minut de silenci per la mort de la mare del jugador de l'equip en Josep Just. Descansi en pau.

Els golejadors son, en JOSEP JUST (1), ALEIX RETAMAL (1) i ARNAU ALSINA (1).

Varen jugar en, MARTI PLANAS, PERE ROSICH, JORDI SANTOLARIA, ARNAU RUBIÓ, ROGER ROMAGOSA, ALEIX RETAMAL, MARC SAMSÓ, CARLES COMPTE, JOSEP JUST, MIQUEL GIRALT, ARNAU ALSINA, MIQUEL PIQUÉ, ALEX NUÑEZ, PAU ESCAMILLA, i ANDERSSON SILVA.