Tres punts molt importants en un camp difícil.

Partit ben jugat en línees generals davant d'un dificil contrincant amb dues parts totalment diferents.

La primera part els dos equips han sortit a per la victòria, una Fundació que sempre a portat el control del joc i del partit, i un Base Espirall que intentava correspondre jugant a la pilota, la Fundació com equip més tècnic dominava el partit i creava ocasions de gol, fruit d'aquest domini anaven pujant els gols al marcador, arribant a la mitja part amb un clar resultat a favor.

La segona part a sigut totalment diferent de la primera, la Fundació a pesar dels nombrosos canvis de jugadors, a continuat dominant la situació, davant d'un Base Espirall molt diferent de la primera part, que a sortit a destruir i amb una agresivitat fora del normal, aturant el joc en nombroses ocasions a base de moltes faltes, sort d'haver-hi un àrbitre amb molta experiència i de la passivitat dels nostres jugadors, no ha arribat la sang al riu (com vulgarment es diu) i s'ha pogut acabar el partit amb un clar resultat favorable als nostres interessos.

Els golejadors son, en JOSEP JUST (3), ARNAU ALSINA (1), i MIQUEL PIQUÉ (1).

Han jugat en, MARTI PLANAS, PERE ROSICH, JORDI SANTOLARIA, CESC DOMÈNECH, ROGER ROMAGOSA, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL PIQUÉ, ANDERSSON SILVA, JOSEP JUST, MARC MORENO, ARNAU ALSINA, ARNAU BUXENS, PAU ESCAMILLA, CARLES COMPTE, ALEX NUÑEZ, MIQUEL GIRALT, ALEIX RETAMAL, i ARNAU RUBIÓ.