Cada setmana s'hauria de tenir rivals com el Sitges, que et fan treballar fins al límit.

El partit era esperat tant per l'aficionat com pels propis jugadors i la veritat ès que no ha decebut a ningú, un partit jugat al límit amb una intensitat increible pels dos equips, la primera part ha sigut de les més ben jugades amb un forcejament intens, l'equip molt ben posicionat d'amunt del terreny de joc, amb una lluita al centre del camp molt intensa i una defensa molt segura, creant fins i tot ocasions de perill i un xut al travesser, aqui l'equip merexía millor premi que l'empat a cero que s'arribat al descans.

La segona part malgrat ser la part on s'han fet els tres gols, i degut als nombrosos canvis, l'equip a baixat una mica l'intensitat de la primera i s'ha perdut amb part el bon posicionament inicial, també val a dir que la millor condició física del Sitges amb jugadors de segon any s'ha notat d'amunt del terreny de joc, un empat hauría sigut un resultat just premiant l'esforç dels nostres jugadors d'amunt del terreny de joc. Si un equip a meresqut la victòria aquest a sigut el Sitges, amb la majoría de jugadors de segon any amb molt bon ofici i futbol.

No cal patir, tenim un molt bon equip, que quan el pa amb tomaquet els faci profit i s'engreixin una mica no ens podrà aturar ningú, tot es questió de posar kilos al cos que de qualitat futbolística tots en tenen i molta.

Els golejador d'avui, en CARLES COMPTE.

Han jugat, en MARTI PLANAS, PERE ROSICH, JORDI SANTOLARIA, CESC DOMÈNECH, ROGER ROMAGOSA, ALEIX RETAMAL, MIQUEL PIQUÉ, POL SAGARRA, ANDERSSON SILVA, MARC MORENO, MIQUEL GIRALT, JORDI GRIMAU, ALEX NUÑEZ, MARC SAMSÓ, JOSEP JUST, ARNAU ALSINA, CARLES COMPTE, i ARNAU RUBIÓ