Aleví Segona Divisió Grup 35
Vilanova "E" - F.E. Atlètic "B"

Març
Vilanova i la Geltrú

Mpal. Vilanova i la Geltrú

Vilanova "E"
F.E. Atlètic "B"

Pluja de gols davant d'un rival d'el que s'esperava mes resistència.

Partit ben jugat amb molt bona actitud i amb molta disputa per la pilota, fent un futbol pràctic i de pressió enfront al contràri, no deixant amb prou feines cap opció de gol a l'equip de casa que anava veien com queien els gols un darrera de l'altre a la seva porteria per desesperació del porter.

El nostre equip quan troba davant un equip que li vol jugar de tu a tu i ens vol guanyar, te de ser molt superior, però sinó ho té una mica difícil, una altre cosa ès que jugui amb la defensa adelantada volen fer el fora de joc com ens va fer el Vilanova, amb una defensa que feia aigües per tot arreu, el resultat va ser, contraatac i gol, total 11, podien haver sigut uns quans mes, en canvi nosaltres ho tenim mes difícil quan els equips ès tanquen, el joc tècnic del nostre equip li costa mes arribar a portería. Això ès la meva opinió, i que cadesqú digui la seva, i tots contents.

Els golejadors d'avui, en MIQUEL PIQUÉ (4), ANDERSSON SILVA (2), MIQUEL GIRALT (2), ALEIX RETAMAL (2), i PAU ESCAMILLA (1).

Van jugar, en MARTI PLANAS, ARNAU RUBIÓ, JORDI SANTOLARIA, CESC DOMÈNECH, ROGER ROMAGOSA, ALEIX RETAMAL, MARC SAMSÓ, CARLES COMPTE, MIQUEL PIQUÉ, MARC MORENO, ANDERSSON SILVA, JORDI GRIMAU, PERE ROSICH, POL SAGARRA, ALEX NUÑEZ, MIQUEL GIRALT i PAU ESCAMILLA. El JOSEP JUST va estar a la banqueta sense jugar perquè es va lesionar al fer l'escalfament, esperem sigui sense importància.

I dissabte a posar-se les piles que ve el SITGES, i si posem actitud i ganes, estic segur que el guanyarem, tenim equip per fer-ho