Les sensacions no son gaire bones amb el tarannà de l'equip.

Poca cosa destacable a dir del partit d'avui, només voldria dir que l'equip no ha tingut cap problema per guanyar el partit, l'equip a jugat bastant malament davant d'un contrincant que a vingut amb la lliçó ben apresa, molt ben situat d'amunt del terreny de joc sense passar del mig camp, però evitant no sortir golejat davant d'un contrincant molt superior, aixó vol dir que la Fundació a tingut molts problemes per arribar a l'àrea contrària, a fet quatre gols i dos xuts al travesser però poca cosa més.

Ara m'agradaría comentar sobre l'equip, i fent palès opinions generalitzades, que dòna la sensació que juga amb certa desgana, no ès veu una millora en el joc conforme van passant les jornades, no se si és degut que jugan contra rivals teòricament amb poc nivell  i ja tenen el partit guanyat per endavant o que els hi falta una certa motivació, aqui hi ha el perill que el jugador s'estanqui en la seva progressió, crec i comparto l'opinió d'altres persones, que la plantilla ès excessivament massa àmplia i els jugadors juguen pocs minuts, portem dos partits de la segona volta contra dos equips que en la primera volta els vam golejar i ara la feina que hem tingut per guanyar.

Els golejadors d'avui, en MIQUEL GIRALT, ANDERSSON SILVA, ALEX NUÑEZ i un en pròpia porta segons l'àrbitre.

Van jugar en, JORDI GRIMAU, PERE ROSICH, JORDI SANTOLARIA, CESC DOMÈNECH, MARC VAZQUEZ, POL SAGARRA, PAU ESCAMILLA, CARLES COMPTE, ARNAU ALSINA, ALEX NUÑEZ, MIQUEL GIRALT, MARTI PLANAS, MARC SAMSÓ, ALEIX RETAMAL, ARNAU RUBIÓ, MARC MORENO, ANDERSSON SILVA, i MIQUEL PIQUÉ.