La victòria a caigut al costat de l'equip que ha intentat fer més futbol.

El partit es presentava a priori a no haver de tenir tantes dificultats com les que s'han tingut, la Martinenca concient de la seva inferioritat damunt del terreny de joc, a plantejat un partit a la defensiva amb dues línees de quatre al darrera molt juntes i dos jugadors en punta, la seva missió era tirar pilotes llargues als puntes i res més, intentar fer joc des del darrera res de res, que vol dir això, que la dificultat nostre era crear joc davant d'un equip molt tancat al darrera, fent valer la seva millor fortalesa física i allunyant la pilota dels seus dominis, ens era molt dificil trenar jugades que arribessin amb claretat davant de porteria, de totes maneres la inssistència dels nostres jugadors va donar els seus fruits, però no va ser fins a la segona part, el partit era molt físic degut a la major corpulència dels jugadors de la Martinenca, la millor calitat dels nostres jugadors ès va imposar davant la corpulència del contrari, també val a dir, que a nosaltres un camp petit com el de la Martinenca i davant d'aquests tipus d'equips tant tancats que només van a la pilotada o passem malament.

La primera part ès va acabar amb empat a cero, i els dos gols fruit de dues bones jugades a la segona part, també val a dir que els darrers minuts de la segona part, no ser per quin motiu, l'equip va fer una baixada considerable amb el seu joc.

Els golejadors van ser en, MARC MORENO i JOSEP JUST.

Van jugar en, JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, ALEX NUÑEZ, CESC DOMÈNECH, MARC VAZQUEZ, POL SAGARRA, PAU ESCAMILLA, ALEIX RETAMAL, MIQUEL PIQUÉ, MARC MORENO, MIQUEL GIRALT, MARTI PLANAS, ARNAU RUBIÓ, ROGER ROMAGOSA, PERE ROSICH, CARLES COMPTE, ARNAU ALSINA i JOSEP JUST.