Aleví Segona Divisió Grup 35
F.E. Atlètic "B" - Ribes "C"

Febrer
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Ribes "C"

A vegades no ni ha prou amb guanyar els partits, ès necessita quelcom mès.

El partit a priori era fàcil ja que el rival està a la part baixa de la classificació, els nois ho saben i a llavors no hi posen la intensitat que s'hauria de posar en el joc, el rival va demostrar ser un equip amb més carències futbolístiques que el nostre equip, nosaltres varem ser molt superiors a ells, el marcador o demostra, però ens va faltar ser més intensos en el joc, com altres partits.

El partit va ser de domini nostre davant d'un equip molt ben posicionat damunt del terreny de joc que intentava voler jugar la pilota, nosaltres vam fallar moltes passades al company, vam jugar un pel lents amb poca agressivitat, a vegades es té de jugar més al primer toc de pilota i no tanta conducció, vindran partits més complicats hi haurem de ser més intensos i agressius, perquè sinó podem tenir algun disgust, aquests partits contra equips que deixen jugar, ès quan ès té d'intentar de fer el joc que nosaltres sabem fer.

Els golejadors van ser, en MIQUEL PIQUÉ (3), ALEIX RETAMAL (1), JOSEP JUST (1), i MIQUEL GIRALT (1).

Van jugar, en MARTI PLANAS, MARC SAMSÓ, JORDI SANTOLARIA, ARNAU RUBIÓ, ROGER ROMAGOSA, POL SAGARRA, PAU ESCAMILLA, ALEIX RETAMAL, MIQUEL PIQUÉ, MARC MORENO, MIQUEL GIRALT, JORDI GRIMAU, CARLES COMPTE, ARNAU ALSINA, ALEX NUÑEZ, JOSEP JUST, i PERE ROSICH.