Aleví Segona Divisió Grup 35
Anoia "B" - F.E. Atlètic "B"

Febrer
Vilanova del Camí

Mpal. Can Titó

Anoia "B"
F.E. Atlètic "B"

Els dos primers gols als 6 primers minuts va donar tranquilitat a l'equip.

Una primera part ben jugada amb molt de toc de pilota va ser la tònica d'un partit que el fet de fer dos gols als 6 primers minuts, va donar molta tranquilitat a l'equip, es jugava amb molta intensitat creant moltes ocasions de gol, amb una defensa molt segura que no deixava arribar a l'equip contrari a la nostra àrea, un mig del camp ben posicionat i unes bandes ràpides que feien anar de corcoll a la defensa contrària, provocant una infinitat de còrners amb moltes ocasions de gol i xuts al travesser, tres gols que amb una mica de sort podien haver sigut uns quans més.

La segona part la tònica va ser la mateixa, domini d'amunt del terreny de joc amb el control del partit per part nostra, bona defensa, un mig del camp que dominava la situació i la davantera creant ocasions de gol moltes vegades no materialitzades per falta de punteria o per la bona feina del porter contrari.

En resum, un partit molt ben disputat davant d'un equip que no ens va posar les coses fàciles però que va estar en tot moment controlat per part nostra.

Amb aquest partit acaba la primera volta amb 11 victòries, 1 empat i 2 derrotes, amb 80 gols a favor i només 12 en contra, un bagatge molt positiu tenint en compte que tots els jugadors son de primer any dins la categoría i en el futbol 11, queda la segona volta i crec jo que l'equip anirà a més, calitat i ganes ni han, no està tot dit, manquen 15 partits i ès tenen de jugar, pot passar de tot, fins i tot arribar a la glòria final. Ja ho veurem.

Els golejadors d'avui han sigut, en JOSEP JUST (3), ARNAU ALSINA (1) i  PAU ESCAMILLA (1).

Han jugat, en MARTI PLANAS, MARC SAMSÓ, PERE ROSICH, MARC VAZQUEZ, ROGER ROMAGOSA, CARLES COMPTE, MIQUEL PIQUÉ, ALEIX RETAMAL, PAU ESCAMILLA, MIQUEL GIRALT, JOSEP JUST, JORDI GRIMAU, CESC DOMÈNECH, ARNAU RUBIÓ, JORDI SANTOLARIA, ALEX NUÑEZ, ARNAU ALSINA i POL SAGARRA.