Aleví Segona Divisió Grup 35
Quintinenc "A" - F.E. Atlètic "B"

Gener
Sant Quintí de Mediona

Mpal. Sol de la Vida

Quintinenc "A"
F.E. Atlètic "B"

Partit jugat sota una fina pluja que no ha impedit veure bon futbol.

Com el resultat ja indica, el partit a sigut d'una clara superioritat de la Fundació, els primers 35 minuts de joc es quan s'ha pogut veure un millor futbol, l'equip a sortit endollat pressionant a l'equip contrari, (que estava plantant cara)  jugant a un fort ritme i trenant bones jugades, creant ocasions de gol, fent 6 gols que haurien haver pogut ser més, i deixant el partit sentenciat, el Quintinenc encara estava fresc. (d'estat físic entenc, perquè de temperatura n'estavem tots de frescos).

La segona part, l'estat físic i només un canvi a la banqueta del Quintinenc, a fet la resta, ja prou marejats veniant de la primera part amb el recital de futbol, que el nostre equip amb 7 jugadors de refresc l'han acabat de rematar, han fet l'ho que han volgut damunt del terreny de joc, els nostres jugadors no fan cas del marcador, van a totes com si estessin empatant, ès tal com té que ser, han caigut 5 gols més que podien haver sigut uns quans més.

Els golejadors d'avui han sigut: JOSEP JUST (3), MIQUEL GIRALT (2), MARC SAMSÓ (2), PAU ESCAMILLA (1), MARC MORENO (1), POL SAGARRA (1), i MIQUEL PIQUÉ (1).

Han jugat en : JORDI GRIMAU, ARNAU RUBIÓ, JORDI SANTOLARIA, CESC DOMÈNECH, MARC VAZQUEZ, POL SAGARRA, MIQUEL PIQUÉ, CARLES COMPTE, PAU ESCAMILLA, MARC MORENO, MIQUEL GIRALT, MARTI PLANAS, MARC SAMSÓ, PERE ROSICH, ARNAU ALSINA, JOSEP JUST, ROGER ROMAGOSA i ALEX NUÑEZ.