Resultat curt al final dels 70 minuts.

Poca cosa rellevant podriem dir d'un partit fluix, no gaire ben jugat, l'equip contrincant amb prou feines a creat perill, dòna la sensació que el nostre equip juga un xic nerviós, perdem moltes pilotes poder per un excés de conducció de la pilota, s'hauria de jugar més al primer toc i no precipitar-se tant davant de porteria quan tenim ocasions clares de gol, de totes maneres ja es bó que és tinguin ocasions de gol, un altre dia ès materialitzarant.

El resultat final del partit es curt, entre les ocasions clares de gol una vegada fallides per poc o parades pel porter a boca de gol, el resultat podría haver sigut molt més ampli, l'equip ja va assimilant les posicions  i els mecanismes dins el terreny de joc, a la segona volta es té de veure tot el bon saber de l'equip i el bon futbol que porten dins seu, que ès molt.

Els golejadors de l'equip van ser en MIQUEL GIRALT (3) i ALEIX RETAMAL (1).

Van jugar en MARTI PLANAS, MARC SAMSÓ, PERE ROSICH, ALEIX RETAMAL, ROGER ROMAGOSA, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL PIQUÉ, CARLES COMPTE, ARNAU ALSINA, MARC MORENO, MIQUEL GIRALT, JORDI GRIMAU, ARNAU RUBIÓ, CESC DOMÈNECH, POL SAGARRA, PAU ESCAMILLA, JORDI SANTOLARIA i JOSEP JUST.