Aleví Segona Divisió Grup 35
Mas Catarro "A" - F.E. Atlètic "B"

Desembre
Santa Margarida i els Monjos

Mpal. Els Monjos

Mas Catarro "A"
F.E. Atlètic "B"

David contra Goliat, o podriem dir, l'Elefant aplasta a la formiga.

Aquest partit només te una història, la força física contra la tècnica, ja podem posar voluntat a l'hora de competir contra un equip que ès molt superior fisicament, que no ja res a fer, que et facin dos gols de corner quan el que remata ni s'aixeca del terra perquè no en te necessitat ja t'ho diu tot, i aixó que de voluntat i ganes els nostres en van posar molta, val a dir també que el nostre equip va jugar molt nerviós, que ho va intentar però aquesta edat la potència física del noi te molt que dir, els nostres porten molt de futbol a les botes, però amb aixó no ni ha prou. Al nostre grup només hi ha dos equips que ens superen, per aixó nosaltres tenim de fer el nostre futbol, el que sabem, anar millorant, quedar tercers que serà un gran mèrit, anar creixent tant en el aspecte tècnic com en el físic que la propera temporada serà la nostra.

Ànims i endavant que aquestes derrotes no us tenen que afectar en res, que teniu molt de futbol dins vostre.

Abans d'acabar, voldría fer esment, que el passat dissabte dia 14, es va celebrar un dinar de germanor entre tots els components de l'equip, tècnics i jugadors acompanyats dels pares, al cafè de la Societat de la Múnia, un dinar en el que hi va haver molt bon rotllo i en el que tant els pares com els tècnics i jugadors es van desitjar molt bones festes.

Van jugar en MARTI PLANAS, ARNAU RUBIÓ, XAVIER GÓMEZ, CESC DOMÈNECH, ROGER ROMAGOSA, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL PIQUÉ, ALEIX RETAMAL, ARNAU ALSINA, MIQUEL GIRALT, MARC MORENO, JORDI GRIMAU, ALEX NUÑEZ, MARC SAMSÓ, PAU ESCAMILLA, JORDI SANTOLARIA, i PERE ROSICH.