Només per les ocasions creades ens merexiem la victòria.

Partit de màxima rivalitat entre dos conjunts de la part alta de la classificació, l'espectació era molta entre les aficions dels dos equips, l'encontre en linies generals va ser molt noble i jugat amb molta passió.

El partit va començar amb molta intensitat, amb una lluita per la possessió de la pilota molt alta, no hi havia moltes arribades a les àrees, però en una d'elles una falta dins la nostra àrea va se castigada amb penalty, el penalty va ser aturat pel nostre porter en JORDI així com el rebot posterior, dues grans intervencions, el nostre equip no va defallir, tot al contrari, va començar a crear ocasions de gol i  fruit d'aquest domini va venir el gol al minut 12, la lluita era constant entre les dues àrees, amb unes defenses que s'imposaven a les davanteres, el domini era lleugerament nostre, però en un contraatac va venir el gol de l'empat, minut 32, fruit d'un fort xut que es va colar per l'escaire de la porteria, imparable, els minuts finals de la primera part, van ser de domini nostre però no vam tenir la sort de cara la porteria.

La segona part es presentava interessant degut a la incertessa del marcador, l'equip contrari no va crear en tota la segona part de cap ocasió de gol, però es van defensar amb molta contundència i ordre, la Fundació va gaudir de vàries ocasions que no es van traduir en gol per pura mala sort, els d'Olèrdola van acabar demanant l'hora. Per aixó considero que la victòria mínima hauria sigut el més just.

El gol el va fer l'ANDERSSON.

Van jugar en JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, XAVIER GÓMEZ, MARC VAZQUEZ, ROGER ROMAGOSA, ANDERSSON SILVA, MIQUEL PIQUÉ, POL SAGARRA, PAU ESCAMILLA, MIQUEL GIRALT, MARC MORENO, MARTI PLANAS, CRISTIAN GONZÁLEZ, CARLES COMPTE, CESC DOMÈNECH, PERE ROSICH, JOSEP JUST, i JORDI SANTOLARIA.