Aleví Segona Divisió Grup 35
La Pobla "B" - F.E. Atlètic "B"

La Pobla de Claramunt

Zona Esportiva Pas Blau

La Pobla "B"
F.E. Atlètic "B"

Partit sense història contra un contrincant que no juga a res.

No sé pas com començar a fer la crònica avui, no  m´havia trovat mai de comentar un partit on el rival no te ni idea de com jugar la pilota i de posicionar-se d'amunt del terreny de joc, la POBLA i sap greu dir-ho, no juga a res, a més molt malt dirigit desde la banqueta, i no vull fer cap més comentari al respecte perquè no ès de la meva incombència, i ni ha molt per dir.

Parlant de la part tècnica del partit, voldría dir que ha sigut d'una superioritat tant aclaparadora que el resultat podría ben ser doblat del que ha sigut, no hem fet un bon partit en línies generals malgrat la gran superioritat, perquè no havia contrincant i contra un equip que juga a no res, tu tampoc pots desenvolupar el teu saber futbolístic, només ens hem limitat a jugar la pilota i anar de cara a la porteria. De cada 2 xuts un gol. 30 xuts 15 gols com podrien haver sigut molts més.

Els golejadors d'avui en MIQUEL GIRALT (3), JOSEP JUST (3), ARNAU ALSINA (3), MARC MORENO (2), JORDI SANTOLARIA (1), CARLES COMPTE (1), ALEX NUÑEZ (1), i ANDERSSON SILVA(1).

Han jugat en JORDI GRIMAU, ARNAU RUBIÓ, PERE ROSICH, CESC DOMÈNECH, ROGER ROMAGOSA, CRISTIAN GONZÁLEZ, JORDI SANTOLARIA, CARLES COMPTE, JOSEP JUST, ALEX NUÑEZ, MIQUEL GIRALT, MARTI PLANAS, MIQUEL PIQUÉ, MARC MORENO, ARNAU ALSINA, ALEX RETAMAL, MARC VAZQUEZ, i ANDERSSON SILVA.