Aleví Segona Divisió Grup 35
Odena C.E. "A" - F.E. Atlètic "B"
Diumenge 17

Òdena

Estadi Municipal la Sort

Odena C.E. "A"
F.E. Atlètic "B"

S'ha tingut de suar per guanyar aquest partit.

Partit molt disputat contra un equip de la part alta de la classificació, i com ja ès norma contra jugadors de molta més envergadura que els nostres, el partit ha tingut estones de molt bon joc, amb més domini per part nostre i creant algunes ocasions de gol que no han entrat de miracle, val a dir que els nostres porters no han tingut de fer grans intervencions.

La primera part a sigut molt disputada amb una defensa molt ben colocada i expeditiva, s'intentava jugar al primer toc i obrir molt les bandes, el gol ha vingut molt haviat i feia pensar que guanyariem més facilment, havia un forcejament en la disputa de la pilota, moltes vegades tallades per la duresa d'alguns jugadors del ODENA.

La segona part a continuat igual amb un lleuger domini nostre creant algunes ocasions de gol no materialitzades per la mala sort.

Val a dir que ha sigut un partit dels que fan treure la son de les orelles als jugadors, doncs tens de posar molta intensitat al partit per poder guanyar-lo, l'equip en mica en mica va agafant el ritme de la competició i ja s'el veu amb més garra dins del camp. La victòria es justa però el resultat podía haver sigut més ampli.

El gol la marcat l'ARNAU ALSINA (1).

Han jugat en M.PLANAS, A.RUBIÓ, X.GÓMEZ, C.DOMÈNECH, A.RETAMAL, P.SAGARRA, M.PIQUÉ, C.GONZÁLEZ, A.ALSINA, M.MORENO, M.GIRALT, J.GRIMAU, M.SAMSÓ, C.COMPTE, A.NUÑEZ, P.ESCAMILLA, J.SANTOLARIA, i R.ROMAGOSA.