Aleví Segona Divisió Grup 35
F.E. Atlètic "B" - San Mauro "B"

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
San Mauro "B"

Anem millorant en e3l joc setmana a setmana.

Partit sempre complicat davant d'un rival com el SAN MAURO, equip molt ben posicionat d'amunt del terreny de joc.

La primera part a sigut molt disputada davant d'un contrincant que lluitava i es defensava molt bé, la primera ocasió clara de gol a sigut del SAN MAURO, un xut al pal que podía haver complicat el transcurs del partit, malgrat tot hem anat al descans amb 1 gol a 0, producte d'un penal, val a dir, molt rigurós xiulat pel àrbitre, els nostres jugadors no es trobaven còmodes d'amunt del terreny de joc malgrat tenir algunes ocasions per incrementar el marcador.

La segona part al fer el segon gol aviat l'equip ès va crèixer, i vam passar a ser dominadós de la situació, amb un SAN MAURO cada vegada més entregat van anar caient els gols, producte del bon joc de l'equip i d'una millor condició física, també m'agradaría fer esment que cada partit els jugadors estan més assentats en la seva posició dins el terreny de joc, uns més que altres estan més còmodes en la seva posició, però mica amb mica farem un molt bon equip.

Golejadors en POL SAGARRA (2), JOSEP JUST (2) i MARC MORENO (1).

Van jugar en J.GRIMAU, M.SAMSÓ, P.ROSICH, M.VAZQUEZ, R.ROMAGOSA, C.GONZÁLEZ, J.SANTOLARIA, C.COMPTE, P.ESCAMILLA, M.MORENO, M.GIRALT, M.PLANAS, C.DOMÈNECH, M.PIQUÉ, A.RETAMAL, J.JUST, X.GÓMEZ i P.SAGARRA.