Aleví Segona Divisió Grup 35
Sitges "A" - F.E. Atlètic "B"

Sitges

Estadi Municipal d'Aiguadolç

Sitges "A"
F.E. Atlètic "B"

Digne partit davant d'un rival molt superior.

Partit disputadissim davant d'un rival molt més superior al nostre equip, en un camp de dimenssions petites ens era molt dificil elaborar jugades quan a davant tens un equip amb jugadors de segon any  i de gran envergadura amb una intensitat i duresa que a l'hora de disputat la pilota de 10 vegades 9 te la prenien, no estem acostumats a lluitar contra equips tant físics i contra jugadors, val a dir, de qualitat, el Sitges i molt m'hauria d'equivocar, serà un dels equips que lluitarà pel títol.

La primera part, va ser un forcejament del equip contràri contra la nostra defensa, que feia el que podía per treure's la pilota del damunt, va ser una lluita de titàns, val a dir que el nostre porter de feina difícil no en va tenir malgrat el gol que ens van fer, la línea del mig camp feina tenía poder controlar la pilota, i la devantera no existia al no rebre pilotes.

La segona part, la tónica va ser la mateixa, el segon gol tant aviat ens va fer mal, ells jugaven amb la mateixa intensitat i totes les pilotes en disputa les guanyaven, el nostre entrenador amb molt bon criteri va fer alguns canvis de posició d'algun jugador per veure si millorava la situació, però davant la intensitat i superioritat física del contrari era molt difícil.

En resum, un partit molt digne per part nostre, no es pot dir que varem jugar malament, perquè no es veritat, vam intentar el que varem poder davant d'un rival molt superior, no ja res que dir dels nostres jugadors que van lluitar fins el final.

Van jugar en J.GRIMAU, M.SAMSÓ, X.GÓMEZ, C.DOMÈNECH, R.ROMAGOSA, P.SAGARRA, M.PIQUÉ, A.SILVA, J.JUST, C.GONZÁLEZ, M.GIRALT, M.PLANAS, A.RETAMAL, P.ROSICH, J.SANTOLARIA, M.VAZQUEZ, A.RUBIÓ i A.ALSINA.