ESTIU 2018 GUARDIOLA Grup A

Juliol

INTERMITENS
VILOBEER

Victòria àmplia però més treballada que les anteriors.

Estem a la 4ª jornada i sembla que les posicions de d'alt es van clarificant.

El partit d'avui malgrat el marcador tant ampli, a sigut més competit que els anteriors, els primers 35 minuts hem tingut la possessió de la pilota, però un VILANOVA ben situat d'amunt del terreny de joc, a impedit que el marcador no fos més ampli, també val a dir que no hem estat del tot encertats davant de porteria, hem fallat ocasions clares de gol, cal resaltar que la primera oportunitat de marcar la ha tingut l'equip contrari, però res més.

El segon període, l'equip a fet un canvi bastant radical en quant a joc i a la movilitat de la pilota, els primers 25 minuts han estat molt vistosos, amb una efectivitat davant de portería molt alta, amb jugades ben trenades tant pel centre com per les bandes, els gols anaven caient davant de la impotència de l'equip contrari.

En resum un bon partit en general i ara cap a SITGES el proper dissabte, un dels equips que segur estaran a la part alta de la classificació.

Golejadors en CARLES COMPTE (2), JOSEP JUST (2), ROGER ROMAGOSA (1), MARC MORENO (1) i MIQUEL GIRALT (1).

Van jugar en M.PLANAS, A.RUBIÓ, P.ROSICH, M.VAZQUEZ, R.ROMAGOSA, P.SAGARRA, M.PIQUÉ, C.COMPTE, P.ESCAMILLA, A.NUÑEZ, A.ALSINA, J.GRIMAU,  C.DOMÈNECH, M.MORENO, A.RETAMAL, M.SAMSÓ, M.GIRALT i J.JUST.