Aleví Segona Divisió Grup 35
Riudebitlles "A" - F.E. Atlètic "B"

Octubre
Sant Pere de Riudebitlles

Mpal. Sant Pere Riudebitlles

Riudebitlles "A"
F.E. Atlètic "B"

Partit dominat totalment els 70 minuts.

Al ser nous a la categoría i contra un equip que no haviem jugat mai, sempre vas amb una mica a veurel-les venir, però tant aviat es va posar la pilota en moviment, de seguida ès va veure una superioritat manifesta per part nostre.

Aquests partits, hi sap greu dir-ho, no tenen practicament història, conforme avançaba el partit cada vegada el domini era més aclaparador, val a dir però que els nostres jugadors van jugar amb molta intensitat, com es habitual en ells, com si es tractès d'un partit decisiu, cada vegada ès nota més una milllora en la conducció de la pilota i en agafar els mecanismes de triangular i fer parets en las jugades d'atac, ja va bé que vagin agafant confiança amb aquests partits fàcils perquè quan vinguin els dificils serà una altre història.

La primera part va ser més competida que la segona, perquè el RIUDEBITLLES estava més fresc i corría més, els darrers 15 minuts de la segona part, degut al desgast físic i al fort ritme de joc nostre que els hi varem imprimir durant tot el partit, només tenien feina de treura la pilota de dins la porteria. Es van fer 12 gols  6 xuts al travesser i altres ocasions perdudes, els nostres porters anar prenent el sol.

Golejadors en ARNAU ALSINA (4), CRISTIAN GONZÁLEZ (2), PAU ESCAMILLA (2), JOSEP JUST (1), MIQUEL GIRALT (1), XAVI GÓMEZ (1) i MARC MORENO (1).

Van jugar en M.PLANAS, A.RUBIÓ, X.GÓMEZ, R.ROMAGOSA, A.RETAMAL, C.GONZÁLEZ, M.SAMSÓ, P.SAGARRA, J.JUST, M.MORENO, M.GIRALT, J.GRIMAU, P.ESCAMILLA, A.NUÑEZ, A.ALSINA, M.VAZQUEZ, C.COMPTE, i P.ROSICH.