ESTIU 2018 GUARDIOLA Grup A

Juny

XICH
BIRRES

Les sensacions son bones per poder fer una bona temporada.

Per problemes de la tecnología m'ha sigut impossible de fer la crònica del primer partit de lliga jugat al camp del RIBES, farè un petit esbós de com va anar el partit.

El resultat va èsser de 0 a 5 a favor del nostre equip, com es natural el primer partit de lliga sempre es una incògnita, i el RIBES sempre a sigut un equip lluitadó i que ens a creat problemes, l'equip va sortir endollat i a per totes, amb domini total de la situació, el ser el primer partit de lliga van jugar una mica accelerats però trenant bones jugades i creant perill a la portería contrària, els primers 35 minuts varen acabar en 0 a 2, la segona part el RIBES va apretar una mica més, però al contraatac els hi vam endossar 3 gols més.

Golejadors en JOSEP JUST (3) i en ANDERSSON (2).

Van jugar en J.GRIMAU, M.SAMSO, X.GÓMEZ, C.DOMÈNECH, M.VAZQUEZ, C.GONZÁLEZ, M.PIQUÉ, C.COMPTE, M.GIRALT, M.MORENO, A.SILVA, P.ESCAMILLA, R.ROMAGOSA, P.ROSICH, J.JUST, A.ALSINA, A.NUÑEZ  i A.RUBIÓ.

Aquest cap de setmana contra la MARTINENCA, el resultat ja ho diu tot, només un equip d'amunt del camp, la primera part el domini va ser aclaparador amb estones de bon joc, als primers 35 minuts 8 a 0, la segona part va ser més aburrida i amb una MARTINENCA tancada a la seva àrea va ser més dificil marcar gols, 3 a 0.

Val a dir en quant al joc de l'equip, que a vegades ès peca d'una mica d'individualisme, crec que no es té de caure en el joc individual davant d'un equip més feble, la filosofía de l'equip te d'esser sempre la mateixa, el joc colectiu, ens trobarem equips més intensos que si no els juguem al primer toc i al joc colectiu les passarem canutes. En general l'equip porta un bon ritme i una bona direcció.

Golejadors en MARC MORENO (4), ARNAU ALSINA (2), ANDERSSON (2), POL SAGARRA (1), XAVI GÓMEZ (1) i un en própia portería contrària.

Van jugar en J.GRIMAU, M.SAMSÓ, X.GÓMEZ, A.RETAMAL, C.DOMÈNECH, C.GONZÁLEZ, M.GIRALT, P.SAGARRA, A.ALSINA, M.MORENO, A.SILVA, M.PLANAS, A.RUBIÓ, P.ESCAMILLA, C.COMPTE, A.NUÑEZ, i J.SANTOLARIA.