F.E. Atlètic "B" - Igualada "D"

Febrer
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Igualada "D"

En un dels pitjors partits del que portem de temporada, al final es va poder guanyar

No els hi va sentar gens bé als nois de l'Infantil "B" l'horari de tarda al municipal vilafranquí, i davant del penúltim classificat només es va poder aconseguir la victòria a 4 minuts del final. És curiós, però davant dels dos cuers (La Pobla de Claramunt i Igualada) s'han assolit dues victòries per la mínima i a casa, i han estat sens dubte dos dels pitjors partis del que portem de temporada.

Els nois entrenats per Joan Suau van sortir molt relaxats, massa, davant d'un rival que, certament, va demostrar el lloc que ocupa a la classificació, perquè també és cert que perill tampoc ens van crear. L'excés de confiança va fer que el partit, sobre tot a la primer part, semblés que es jugués a càmara lenta, amb dificultats per moure la pilota ràpid, i amb arribades a l'àrea que acabaven amb uns xuts molt tous, com si faltessin les forces. Per això no és gens d'estranyar que aquesta primera part acabés amb el resultat inicial de 0-0, tot i que en els minuts finals es fallés un penal, diguem que molt dubtós i rigurós, que Raimon va llençar fora.

A la segona part es va millorar una mica, com a mínim es va tencar a l'equip igualadí a la seva àrea, es van crear ocasions de gol, però la pilota no volia entrar, i els nervis i l'ansietat començaven a aparèixer entre els nostres jugadors quan veiem passar els minuts i el marcador no es movia. Finalment, un bona acció de Marc García amb un xut col·locat amb la cama dreta dins de l'àrea, després de tocar al pal, ens va donar la victòria a quatre minuts del final. Un remat al pal d'Aleix, jugant com a davanter centre, podria haver ampliat el resultat al final. Però 1-0, tres punts més, victòria justa per als nois de Joan Suau, malgrat tot, però no es pot patir tant davant d'un rival molt inferior.

Cal passar ràpidament i oblidar. Notes positives: hem acabat la primera volta amb 37 punts, de moment, en tercera posició, s'han fet bons partits, s'ha guanyat a rivals durs, i això és el que caldria recordar. Però tampoc podem oblidar que en les darreres jornades el nivell de joc ha baixat, hem tingut dues derrotes, i s'ha de treballar perquè això no es repeteixi en els propers partits. Gelida i Riudebitlles en esperem aquest mes. Amunt els ànims¡¡

Equip d'inici: Ivan; Marc Valls; Jaume, Gerard, Aleix; Adrià José, Davi, Eric, Adrià Marlés; Raimon, Nico.

També van jugar: Guillem; Nil, Xavi, Emilio, Joel i Marc García.