Espirall "A" - F.E. Atlètic "B"

Gener
Vilafranca del Penedès

Mpal. Espirall

Espirall "A"
F.E. Atlètic "B"

L'Infantil "B" va caure davant l'Espirall que s'allunya cinc punts al capdavant de la classificació

En una matinal desapacible, freda i pluviosa, es va disputar dissabte passat al municipal de l'Espirall, el derbi vilafranquí que enfrontava als dos primers classificats, separats per només dos punts. El partit va ser intens, sobre tot per part local, emocionant per moments, però finalment la victòria va caure del costat dels locals i al nostre entendre de forma justa, més que res perquè van aprofitar les ocasions de gol que van disposar i l'Infantil "B" en aquesta ocasió no va completar un bon partit.

El partit es va iniciar de forma bastant equilibrada, fins i tot diriem que l'Atlètic movia amb més criteri la pilota i no es produien situacions de perill en cap de les dues àrees. Però els primers canvis en defensa van descolocar una mica als nois de Joan Suau, i després d'un primer ensurt va arribar la jugada clau. Un clar penal de Gerard era transformat pels locals posant l'1-0 en el marcador al minut 23'. I només nou minuts després, en el 32', arribava la puntilla, una pilota llarga a l'esquena de la nostra defensa era aprofitada per l'Espirall per a posar el 2-0 amb el que s'arribaria a la mitja part. Potser un càstig excessiu per als mèrits d'uns i dels altres.

La segona part va començar amb bones vibracions per als nostres, amb molts canvis a l'equip durant els primers minuts es va intentar tocar més la pilota, intentar arribar a l'àrea rival. Així, en el segon o tercer llançament de còrner al minut 46', Joel empalmava amb l'esquerra un bon xut dins de l'àrea i reduia distàncies amb molt de temps per endavant. Però en el minut 55', i després d'un ràpid contra-atac per la banda dreta, els locals posaven el definitiu 3-1 en el marcador, deixant sense capacitat de reacció a l'equip, malgrat els intents desesperats per reduir la diferència.

No passa res, s'ha de seguir en la mateixa línia que fins ara, tot i que s'hagi baixat fins la quarta posició. Queda tota la segona volta, hi ha quatre, cinc o sis equips molt igualats, pot passar de tot, i l'important és intentar jugar el màxim de bé possible i passar-s'ho bé dins del terreny de joc. Si fem això els resultats ja arribaran. Ànims¡¡

Van jugar d'inici: Guillem. Gerard, Jaume, Erc, Nil; Emilio, David, Adrià M, Aleix; Raimon i Marc G. I després: Ivan, Lluis, Marc V., Xavi, Adrià J., Joel i Nico.