F.E. Atlètic "B" - S. Sadurní At. "A"
Diumenge 22

Gener
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
S. Sadurní At. "A"

La diferència entre ambdós equips va quedar reflectida sobre el terreny de joc i també en el marcador

L'Infantil "B" de l'Atlètic va sumar diumenge passat tres nous punts al municipal vilafranquí davant d'un dels equips de la part baixa de la taula, el Sant Sadurní Atlètic. Amb alguns alevins a les seves files, el del país del Cava no van ser en cap moment rival per als locals, i només l'estona de la primera part en que es va mantenir l'empat inicial podem parlar d'un encontre una mica equilibrat. Una vegada es va perforar per primera vegada la porteria contrària els gols es van anar succeint fins arribar al resultat final de 9-1 que per si sol ja és prou clar.

El partit no té més història que la dels gols locals. En la primera part, Marc García als 15' en una bona acció individual, Eric als 17' de falta directa a la frontal de l'àrea i novament Marc García al minut 19, marcaven la primera diferència en el marcador que ja seria definitiva. Abans d'acabar la primera part, Jaume, després d'una llarga carrera sortint des de la pròpia defensa, posava el 4-0 amb que s'acabava la primera part.

A la segona part, cinc gols més per part dels nois entrenats per Joan Suau. Adrià José (48') de xut col·locat dins de l'àrea; Xavi (55') culminant una internada per la banda dreta del nostre atac; Joel (63'), rematant de prop una passada de Marc García; i Marc García (66' i 68'), aquest darrer, robant la pilota al mig del camp i rematant una bona jugada individual, establien el resultat final. Abans, els visitant havien aconseguit el gol de l'honor en el minut 61.

Poca cosa més a dir. Bona actitud general de l'equip, sobre tot, fins que el partit va quedar resolt, per treure endavant el resultat i els tres punts, evitant complicacions com per exemple vam tenir el dia de la Pobla de Claramunt.

I el proper cap de setmana, al municipal de l'Espirall s'ha de donar el do de pit davant el líder. Esperem que l'equip surti endollat des del primer moment, puguem jugar un bon partit, sobre tot, i si és així, aconseguir una nova victòria. Estem segurs que jugadors i tècnic treballaran durant tota la setmana perquè així sigui. Us hi esperem a tots.