Ribes "B" - F.E. Atlètic "B"
Avui 17

Desembre
Sant Pere de Ribes

Zona Esp. Bosc de Plaça

Ribes "B"
F.E. Atlètic "B"

Els vilafranquins van ser molt superiors i van golejar de forma clara al Ribes

Aquest dissabte passat a Sant Pere de Ribes,a l'hora de dinar, l'Infantil "B" dirigit per Joan Suau, completava un principi de temporada esplèndid, amb una ratxa de nou victòries seguides i només l'empat de la primera jornada al difícil camp del Gelida. Això ha permès a l'equip tancar l'any com a líder imbatut del seu grup.

El partit va tenir poca història doncs la superioritat dels vilafranquins va ser tant manifesta, que ni el reforç de la segona part dels locals va impedir la golejada. Tot i que ens vam avançar ben aviat gràcies als gols de Pol Via i de Joel després de dues bones accions combinatives d'atac, un gol de penal clar dels locals, en un dels pocs errors defensius de l'equip, va crear una mica de dubtes en el joc visitant durant uns minuts. Però el tercer gol, aconseguit per Jaume d'un bon llançament de falta directa des de bastant lluny de l'àrea, van tornar la calma a l'equip i al joc i això es va materialitzar, abans d'anar als vestidors amb tres gols més d'Adrià José, Pol Via i David. Resultat d'1-6 a la mitja part i partit, pràcticament, resolt.

Això no obstant, la segona part va començar una mica boixa, sobre tot degut a les accions d'un davanter que van treure els locals (no ens consta si hi era o no la primer part), que en una bona acció individual va posar el 2-6 al marcador i va crear un parell més d'ocasions ben resoltes per l'Ivan. Però el nostre entrenador van introduir alguns retocs i modificacions a l'equip, es va tornar a recuperar la possessió de la pilota, es va tornar a jugar com s'està fent la major part de la temporada, i es van marcar quatre gols més per part d'Adrià José (en dues ocasions), Pol Via i Emilio, que posaven de manifest la gran diferència, sobre tot de joc, existent entre ambdós equips.

Ara vindrà l'aturada nadalenca, i per acabar la primera volta quatre partits més: dos claus, davant de rivals directes (Blanca Subur i Espirall "A") i altres dos més assequibles (Igualada i Sant Sadurní At.). Fora bo que l'equip continués amb la mateix línia de treball i esforç per treure endavant aquests encontres, i mantenir d'aquest forma la privilegiada posició a la taula.

Van jugar d'inici: Guillem; Marc Valls, Jaume, Gerard, Nil; Emilio, David, Adrià Marlès, Adrià José; Pol Via i Joel. I després també van jugar: Ivan (porter), Aleix, Lluís, Xavi, Eric, Raimon i Marc García.

Moltes felicitats, bones festes a tothom: jugadors, pares, entrenador i delegat, i que el proper any 2012, esportivament, segueixi igual de bé que aquest, i a nivell personal sigui molt millor per a tots.