El resultat ho diu tot davant el potencial futbolístic d'un equip envers l'altre.

Poc a comentar del partit d'avui, la diferència en el potencial futbolístic d'un equip envers l'altre ès molt evident, i més quan l'equip teòricament dèbil ès presenta a jugar amb 10 jugadors.

Llegeix més...

Tres punts i matemàticament som tercers de grup, una gran temporada.

Partit ben jugat en línies generals davant d'un equip teòricament més fluix però que ha plantat cara durant tot el partit.

De les dues parts potser la primera ha estat mes ben jugada que la segona, amb més toc de pilota i controlant la situació en tot moment, la defensa molt segura evitant que en cap moment el Gelida donès sensació de perill, el mitg del camps pujant pilotes amunt, obrint joc per les bandes, a la vegada aquestes donant pilotes de gol als puntes, i amb cinc minuts amb tingut el partit practicament decidit amb un 0 a 3.

Llegeix més...

El futbol aeri s'imposa al del tiki-taka.

Era esperada la visita del líder de la competició i com equip imbatut, la veritat que va decebre perquè hem pensava que feia millor futbol del que va desplegar d'amunt del terreny de joc, molt de "pelotazo" amunt i fer valdra la seva condició física per damunt de jugar a futbol.

Llegeix més...

Fent un futbol del més pur tiki-taka ens varem cruspir al Base Olèrdola.

Partit extraordinari el celebrat al camp del Pins de Moja, un dels millors partits de la temporada amb un domini total de la situació i fent un futbol de molta categoría.

Llegeix més...

A vegades tenim menyspreu pels equips de la part baixa de la classificació i no ha de ser així.

Abans de començar el partit ja fem comentaris de quin serà el resultat final, tenin en compte la gran diferència en la classificació dels dos equips i del resultat escandalosament abultat del partit d'anada, però cada partit es una història i d'amunt del terreny de joc son 11 contra 11, dic això per què va venir de poc de no sortir escaldats.