nastic a casa
Ribes "B"
Olerdola "A"

El dissabte ens va visitar un equipas. El Nàstic A

Va començar el partit amb el típic tanteig entre els dos equips,  vam començar amb força i, al minut 2, Samsó que agafa de la samarreta un rival i tarja groga rigurosilla

Minut 12. Piquen falta amb bona estratègia i gran aturada de Ferran porter

Ens van apretant i cada vegada ens costa més el passar de mig camp

Minut 18. 0-1. Piquen córner penjant-la a l’àrea i entra de rebot

Minut 20. 0-2. Piquen falta cap a l’àrea i rematen més sols que uns mussols

Minut 30. Falta que pica l’Uri força bé però no la sabem rematar

Minut 31. 0-3. Pugen com volen combinant i entren fins la cuina. Rematen a plaer, gran aturada de Ferran i el rebot, sols i prenent un cafè, al fons de la xarxa.

Final de la primera part i 0-3 i gràcies ja que ens estan donant un bany de joc.

A la segona part sembla que intentem combinar més però això passa poques vegades i la tònica és la de la primera part: ens crema la pilota, abusem de la pilota llarga i, les poques vegades que volem sortir des del darrere, ho fem amb excessiu risc i amb combinacions que, al triangular poc i no oferir passada clara, no son gens efectives

Minut 1. 0-4. La tornen a posar al mig de l’àrea i tornen a rematar sols

Minut 10. 0-5. Gol de penal molt rigorós

D’aquí fins al final intentem, alguna vegada amb èxit, alguna jugada combinativa fins que al minut 35 el Carles la pica a l’esquena de la defensa a l’interior de l’àrea i Fígols està a punt de marcar.

Sabem que serà una temporada difícil ja que hem saltat de segona a preferent però continuem veient poc joc combinatiu i excessiva passada llarga.

S’està fent bona feina en quant a actitud i físic i esperem que el joc torni al municipal de Vilafranca