jornada 5 - floresta fora
F.E. Atlètic "B"
Ribes "B"

Diumenge per la tarda amb un clima que venia més de gust quedar-se a casa que jugar a futbol, ens vam desplaçar al barri de la Floresta de la bonica Tàrraco.

En veure l'escalfament de l’equip rival ens vam adonar del perquè era un equip amb pocs gols encaixats ja que n’hi havia de mes alts que la majoria de pares J

Diem que va ser un partit maco ja que es desenvolupar amb una gran intensitat i molta entrega per part dels 22 jugadors al camp. No es deixava cap pilota a l’atzar i amb això ens hem de felicitar perquè l’actitud dels nens va ser fantàstica.

Diem que va ser un partit lleig ja que només hi va haver lluita. Molt poques jugades de combinació perquè la intensitat era tan gran que no veien més enllà de les muralles plantades a ambdós costat del rectangle de joc. Ens hem de felicitar de tenir un equip molt intens però encara trobem a faltar allò que ha diferenciat sempre la Fundació d’altres escoles de futbol: el gust per la pilota. Continuem tenint un equip que està posicionat massa llarg i que abusem de la pilota llarga. La categoria és molt difícil i crec que estem en la fase d’enfortir els fonaments, posició i basculació defensiva i ja tindrem temps de tornar a fer-li petons a la pilota.

Tot i amb això vam poder generar alguna aproximació en atac i dos grans oportunitats en les que, amb una mica de sort, tant l’ Spirit al minut 25 de la segona part on el porter no el va deixar pensar com l’Uri al minut 34 de la mateixa part on ¿qui carai ha posat aquest pal al mig? Ens haguéssim emportat els 3 punts a la motxilla

Diem que va ser un partit injust ja que, en cap cas, ens mereixíem perdre ja que la primera part va ser molt igualada i, a les acaballes de la segona ens vam imposar físicament i haguéssim pogut endur-nos els tres punts però ... un fora de banda que no ho era va propiciar la contra seva i a empentes i rodolons que ens fan el gol que va ser de la derrota.

No estem pas tristos, ans al contrari, contents de veure que el camí és el bo i esperant que les mandarines tornin a ser mecàniques.

Tots els nois van ratllar a un gran nivell però ens agradarà anomenar el jugador Gym Tony, que aquesta setmana son dos: Prieto i Bitxo. Mira que feia una ventada de por però ¡ma noi! Per on eren ells ni un bri d’aire va passar