J. Roquetes "A" - Ribes "B"
Diumenge 20

Les Roquetes

Mpal. Les Roquetes (St. Pere R.)

J. Roquetes "A"
Ribes "B"

Encara que el marcador ens doni com a perdedors es poden treure coses positives

cada vegada som mes contundents en defensa, sembla així com a vagament es veu que comemçem a saber a que es vol jugar però no del tot . No arribem amb claredat a l’àrea rival, dissabte es dominar es va portar el pes del partit no vam deixar al Valls pràcticament passar de mig camp però no acabem les jugades d’atac i així es difícil saber si els porters rivals son bons o dolents.

Com us dic partit controlat per la Fundació per moments arriben a la porta del Valls però ni l’última passada era bona ni els davanters de la Fundació estaven massa fins duran 15 minuts els locals no van donar sensació de que podien fer un gol , però com sempre la sort no esta del costat dels vilafranquins en la única jugada que van xutar a porta els locals van fer gol, falta cinc metres fora del area visitant el jugador del Valls la pica per sobre de la barrera molt suau sense gaire força i cuan ja pensàvem tots que havia passat el perill en una acció desgraciada del nostre porter se li empassa la pilota per entre las mans i puja al marcador el primer i únic gol del partit. Durant cinc minuts vam esta mas o menys descentrats però es va arribar a la mitja part amb aquest resultat.

A la segona part mes de lo mateix control de la pilota el Valls defensant-se be i els de Vilafranca sense fer una rematada que portes por a les files del nois del equip de la província Tarragonina i així van anar passant els minuts fins que el col·legiat va decidir pitar el final del partit, per cert m’agradaria trobar arbits com aquest a Vilafranca mes casero no  es pot ser.

Proper match el dissabte al mati amb rival de renom el Reus esperem parlar de la primera victòria en lliga de Infantil A.