Preferent Infantil Grup 1
Calafell "A" - F.E. Atlètic V. "A"

Octubre
Calafell

Mpal. Calafell

Calafell "A"
F.E. Atlètic V. "A"

Partit travat per moments i d’anada i tornada  el disputat aquesta tarda de dissabte a Calafell.

En vistes de com li anat la pretemporada al Infantil A teníem molts dubtes del rendiment que podrien oferir avui el nois.  Primers minuts de tanteig però ja amb algun susto a les dues porteries , partit mes controlat al centre del camp pel Calafell però que amb solidesa defensiva els vilafranquins contrarrestaven aquest domini que es desfeia a l’hora d’acabar els atacs que en mes o menys !apurus” eren  neutralitzats per la defensa de la fundació.

En varies ocasions els nois del Cristian van sortir al contraatac arribant  a acabar les jugades que van ser ben resoltes pel porter del Calafell amb aturades de mèrit. Fins al minut 30” que amb una contra el Cubi fa una  bona passada a l’Oriol Muñoz que remata la pilota dins de la red fent el 0-1 Per els Vilafranquins. Alegria que va durar un minut, que es el que van trigar els del baix Penedès per fer l’empat, Jugada de “barullu” dins l’àrea visitant, no es treu la pilota amb contundència i desprès de diverses rematades puja l’1-1 al marcador.

Tot seguit arribarem al descans i en la reanudació els de Calafell van dominar una altra vegada el joc al centre del camp però,com a la primera part, els de l’atlètic van exhibir una intensitat que feia dies que esperàvem, els atacs dels de Calafell no eren massa efectius i no trobaven porta, en canvi les contres vilafranquines, que van ser poques,  van necessitar de grans aturades del porter local per que no pugessin al marcador.

Al  final del partit molts corners a favor dels locals però amb poc perill tot i que generaven molta por de que no entres qualsevol rematada a la nostre porteria. Sense gairebé temps per mes van tenir una falta a pocs metres del area local. La falta es va executar bastant be però amb no massa força i un altra vegada el porter local va fer una bona aturada.

Resumint podríem haver guanyat també podríem haver perdut ens enduem un punt que molta falta farà aquesta temporada. Dissabte proper a les 10,30 hores al municipal vilafranquí rebrem la visita del Cambrils esperem que la sort estigui de la nostre part.