IMG-20150604-WA0000
MALLAFRÈ
VILANOVA

Desprès d'una temporada que es pot qualificar en general de bona, heu aconseguit mantenir la categoria Preferent.

Partit d'alt risc emocional, no apte per a gent gran i gent que pateix del cor, es molt dur tenir que jugar-se la feina feta de tota una temporada en el darrer partit de lliga, l'ATLÈTIC i EL PRAT es jugaven mantenir la categoria, nosaltres ens calia la victòria o l'empat per mantenir-la, en la derrota la perdien, el partit a sigut jugat amb molta tensió i amb ocasions de gol per les dues parts, una lluita aferrissada de tots dos equips per mantenir la possessió i el domini de la pilota i fruit d'aquesta lluita en el minut 25 a vingut el 1 a 0 en una molt bona jugada per la banda esquerra i un esplèndid remat de cap de l'ARNAU ALSINA, aquest gol a sigut molt celebrat per part de la molta gent que hi havia a la graderia i  donava una mica de tranquil·litat al veure que s'estaven aconseguint els objectius previstos, amb aquest resultat s'han acabat els primers 35 minuts molt intensos i ben jugats.

La segona part a començat igual però en el minut 46 en una jugada d'estratègia desprès d'una falta que només a vist l'àrbitre, a la frontal de l'àrea picada a favor del PRAT, ens han fet el gol de l'empat, l'equip no s'ha enfonsat i a continuat lluitant per la possessió de la pilota, però a 10 minuts per finalitzar el partit l'àrbitre ens anul·lat un gol totalment legal davant de l'esbroncada general, i per sort el marcador no s'ha mogut i el partit a finalitzat amb empat a 1 gol que ens donava mantenir la categoria, així a finalitzat el partit amb la gran alegria i rotllana de tots els jugadors i cos tècnic al centre del terreny de joc amb l'aplaudiment general de tota l'afició que hi havia a la graderia.

Voldria destacar la gran tasca feta per tot el cos tècnic, agafar un equip de segona divisió i aconseguir mantenir-lo a categoria preferent, demostra la gran tasca feta pel CRISTIAN, L'ADRIÀ i el BENJAMI, i per uns jugadors que han demostrat tenir un compromís i unes ganes d'aprendre brutals, sense faltar a cap entrenament, si no es per lesió o força major. FELICITATS A TOTS.

Avui han jugat en JORDI GRIMAU,  JORDI SANTOLARIA, ARNAU RUBIÓ, ALEIX RETAMAL, CESC DOMÈNECH, ANDERSSON SILVA,  PERE ROSICH, MARC MORENO, ARNAU ALSINA, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL GIRALT, també ROGER ROMAGOSA, CARLES COMPTE, MIQUEL PIQUÉ, PAU ESCAMILLA i MARC SAMSÓ, porter suplent ANTONIO BACA.